Quote from Guest on 6 August 2011, 08:57Hittade en artikel i aftonbladet som är lite intressant. Det jag fastnade för var att de pratat med klubbens dietist om matvanorna och han hävdade att den här kosten var den optimala.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/holland/
Hittade en artikel i aftonbladet som är lite intressant. Det jag fastnade för var att de pratat med klubbens dietist om matvanorna och han hävdade att den här kosten var den optimala.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/holland/
Quote from Funbeat user on 6 August 2011, 09:07De måste orka med den "tuffa träningen".
De måste orka med den "tuffa träningen".
Quote from Elias Engqvist on 6 August 2011, 09:52Det här är varken fotbolls- eller pratgruppen
Det här är varken fotbolls- eller pratgruppen
Quote from Funbeat user on 6 August 2011, 10:21Detta gäller iof även allmänheten, och jag skulle tro att fler träningsförbund än bara fotbollen håller sig någorlunda längs samma linje. Min nuvarande pojkvän är Holländare och så snart som på Måndag ska jag åka ner för att få mig en egen sockerchock, de
Detta gäller iof även allmänheten, och jag skulle tro att fler träningsförbund än bara fotbollen håller sig någorlunda längs samma linje. Min nuvarande pojkvän är Holländare och så snart som på Måndag ska jag åka ner för att få mig en egen sockerchock, de
Quote from Funbeat user on 6 August 2011, 10:27Dom gillar sött. Men det gör väl alla som cyklar Vätterrundan också i alla fall om tittar i dikena efter alla tomma sockprodukter som man köp innan start av en stor sponsor. Sött och hår aktivitet är motiverat, kanske? Bra tråd!
Dom gillar sött. Men det gör väl alla som cyklar Vätterrundan också i alla fall om tittar i dikena efter alla tomma sockprodukter som man köp innan start av en stor sponsor. Sött och hår aktivitet är motiverat, kanske? Bra tråd!
Quote from Funbeat user on 6 August 2011, 11:36Christer, säger du det? Det visste jag inte...Jag anser dock att tråden hör hemma här med tanke på att det trots allt är ett forum för fysisk aktivitet och mat/näringsfrågor diskuteras frekvent.
Runner, det är ju skillnad på att klämma i sig under loppet
Christer, säger du det? Det visste jag inte...Jag anser dock att tråden hör hemma här med tanke på att det trots allt är ett forum för fysisk aktivitet och mat/näringsfrågor diskuteras frekvent.
Runner, det är ju skillnad på att klämma i sig under loppet
Quote from Funbeat user on 6 August 2011, 12:08Kenyanska maralöpare dricker mjölk med råsocker i och äter söt majsgröt under intensiva träningsperioder så det kan väl ligga något i det. Fast visst känns det som att man vill ha nära till sin tandborste.
Kenyanska maralöpare dricker mjölk med råsocker i och äter söt majsgröt under intensiva träningsperioder så det kan väl ligga något i det. Fast visst känns det som att man vill ha nära till sin tandborste.
Quote from Funbeat user on 6 August 2011, 12:19Strössel till frukost. När jag tänker strössel tänker jag mjukglass men det kan ju inte vara sånt strössel de lägger på mackan antar jag?
Strössel till frukost. När jag tänker strössel tänker jag mjukglass men det kan ju inte vara sånt strössel de lägger på mackan antar jag?
Quote from Funbeat user on 6 August 2011, 14:26Det har "hagelslag" på sina mackor, det är en typ av strössel som är lite mjukare att tugga än vårat glass-strössel, men visst är det samma sak förutom det. Ofta är det chokladströssel. Ett märke som även finns i Sverige (tror jag) är "Mixed Sprinkles" av
Det har "hagelslag" på sina mackor, det är en typ av strössel som är lite mjukare att tugga än vårat glass-strössel, men visst är det samma sak förutom det. Ofta är det chokladströssel. Ett märke som även finns i Sverige (tror jag) är "Mixed Sprinkles" av
Quote from Catharina Brattlin on 6 August 2011, 22:01Googla på GLUT4, så kanske svaret på "mysteriet" finns där?
Googla på GLUT4, så kanske svaret på "mysteriet" finns där?