Quote from Guest on 21 September 2012, 09:35Cykelnovis som blev omcyklad alldeles för mycket på Ironman Kalmar. Inser att det naturligtvis måste bero på cykeln, med tanke på vad alla andra satt på.
Har en lite äldre men enklare tempo-hoj som jag trots allt trivs med och funderar på att uppgradera
Cykelnovis som blev omcyklad alldeles för mycket på Ironman Kalmar. Inser att det naturligtvis måste bero på cykeln, med tanke på vad alla andra satt på.
Har en lite äldre men enklare tempo-hoj som jag trots allt trivs med och funderar på att uppgradera
Quote from Funbeat user on 21 September 2012, 09:45Du kan nog absolut räkna med en avtagande marginalnytta, du får mindre och mindre förbättringar ju mer du lägger.
Varför inte ett par Planet-X hjul? Har ett par som jag har varit riktigt nöjd med, förutom att jag tröttnat på att ha tub.
http://www.pla
Du kan nog absolut räkna med en avtagande marginalnytta, du får mindre och mindre förbättringar ju mer du lägger.
Varför inte ett par Planet-X hjul? Har ett par som jag har varit riktigt nöjd med, förutom att jag tröttnat på att ha tub.
Quote from Funbeat user on 21 September 2012, 13:28Ja, det var väl tredje alternativet som dykt upp - även om jag också har lite aversion mot tub - helt ogrundat.
Ja, det var väl tredje alternativet som dykt upp - även om jag också har lite aversion mot tub - helt ogrundat.
Quote from Funbeat user on 22 September 2012, 15:12Kört på Spinnergy Stealth, tub i 2 år nu, gillar tub skarpt, har dock inte lyckats punka ännu (slitit ut ett däck)
Spinnergy är ju klassiskt triatlon märke!
Dessutom grymt snygga, enligt mig!Enda nackdelen är att släpa på extratuben som är klumpig mot e
Kört på Spinnergy Stealth, tub i 2 år nu, gillar tub skarpt, har dock inte lyckats punka ännu (slitit ut ett däck)
Spinnergy är ju klassiskt triatlon märke!
Dessutom grymt snygga, enligt mig!
Enda nackdelen är att släpa på extratuben som är klumpig mot e
Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 12:55Planet X har numera även kanttrådshjul med 60 mm profil. Jag köpte ett par i år och har varit nöjd med dem hittills - även om jag förstås inte har mycket annat att jämföra med eftersom det är mina första aerohjul...
Planet X har numera även kanttrådshjul med 60 mm profil. Jag köpte ett par i år och har varit nöjd med dem hittills - även om jag förstås inte har mycket annat att jämföra med eftersom det är mina första aerohjul...
Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 12:57Jag tycker inte att det är svårt att vika ihop en tub.
Men jag luftar den innan.
Jag tycker inte att det är svårt att vika ihop en tub.
Men jag luftar den innan.
Quote from Elias Engqvist on 25 September 2012, 14:07Det är svårare att vika ihop ett kanttrådsdäck!
Det är svårare att vika ihop ett kanttrådsdäck!
Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 15:25"Det är svårare att vika ihop ett kanttrådsdäck!"
Varför då? Mina GP4000S och Ultremo ZX går alldeles utmärkt att vika ihop!
"Det är svårare att vika ihop ett kanttrådsdäck!"
Varför då? Mina GP4000S och Ultremo ZX går alldeles utmärkt att vika ihop!
Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 15:32Ja, men tuber är lättare.
Ja, men tuber är lättare.
Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 22:06Nu vet jag inte så mycket om triatlhon,men varför köper du inte dischjul?Blir ju helt annat flyt i cyklingen.
Nu vet jag inte så mycket om triatlhon,men varför köper du inte dischjul?Blir ju helt annat flyt i cyklingen.