Quote from Elias Engqvist on 26 September 2012, 10:40Robert, jag skrev inte att det är omöjligt, jag skrev att det var svårare. Ett kanttrådsdäck är styvare än en tub. det bara är så. (Och om du vill jämföra med ett mjukt däck så finns det tävlingstuber också)
Har du ofta några hoprullade däck i bakfickan?
Robert, jag skrev inte att det är omöjligt, jag skrev att det var svårare. Ett kanttrådsdäck är styvare än en tub. det bara är så. (Och om du vill jämföra med ett mjukt däck så finns det tävlingstuber också)
Har du ofta några hoprullade däck i bakfickan?
Quote from Funbeat user on 26 September 2012, 10:56Jag tycker du ska köpa de som du verkligen känner dig nöjd med, värdelöst att ha en känsla där man vet att man kunde ha köpt något lite bättre. Köp de bästa och skit i pris. Du har råd 🙂
Jag tycker du ska köpa de som du verkligen känner dig nöjd med, värdelöst att ha en känsla där man vet att man kunde ha köpt något lite bättre. Köp de bästa och skit i pris. Du har råd 🙂
Quote from Funbeat user on 26 September 2012, 11:21Haha, men man vill alltid göra en bra affär...
Nu börjar det ju hagla bra priser både begagnat och i butik dessutom.
Haha, men man vill alltid göra en bra affär...
Nu börjar det ju hagla bra priser både begagnat och i butik dessutom.
Quote from Funbeat user on 26 September 2012, 11:38Jag köpte ett par begagnade. Fick riktigt schyssta hjul till samma pris som ett bar budget så jag blev supernöjd. Fungerar fint. Så kolla begagnatmarknaden. Brukar komma upp lite saker här på köp/sälj gruppen.
Jag köpte ett par begagnade. Fick riktigt schyssta hjul till samma pris som ett bar budget så jag blev supernöjd. Fungerar fint. Så kolla begagnatmarknaden. Brukar komma upp lite saker här på köp/sälj gruppen.
Quote from Funbeat user on 26 September 2012, 13:18Nä jag har aldrig med mig däck Christer. Jag har inte haft någon punka de senaste 1700 milen, så jag känner inte behovet. 🙂
Nä jag har aldrig med mig däck Christer. Jag har inte haft någon punka de senaste 1700 milen, så jag känner inte behovet. 🙂