Quote from Funbeat user on 10 August 2008, 13:43Emma Johansson fick medaljen...
Emma Johansson fick medaljen...
Quote from Funbeat user on 10 August 2008, 13:49Det var ju 20 år sedan sist (1988) som Sverige tog medalj i lagkapp (herrar) men det har aldrig hänt att en kvinna gjort det i Os sa en av kommentatorerna.
Det var ju 20 år sedan sist (1988) som Sverige tog medalj i lagkapp (herrar) men det har aldrig hänt att en kvinna gjort det i Os sa en av kommentatorerna.
Quote from ellen olsson on 10 August 2008, 13:58Landsvägscykel för damer har bara varit med på OS-programmet sedan 1984.
Landsvägscykel för damer har bara varit med på OS-programmet sedan 1984.
Quote from Funbeat user on 10 August 2008, 13:58lagtempo
lagtempo
Quote from ellen olsson on 10 August 2008, 13:59Jag hoppas verkligen inte att de sa "lagkapp" på TV. Isåfall är de ju t.o.m. sämre än jag trott...
Jag hoppas verkligen inte att de sa "lagkapp" på TV. Isåfall är de ju t.o.m. sämre än jag trott...
Quote from Funbeat user on 10 August 2008, 14:43UNDERBART EMMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VILKET LOPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HEJA SVERIGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
UNDERBART EMMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VILKET LOPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HEJA SVERIGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Quote from Funbeat user on 10 August 2008, 14:46fast fredrik, med tanke på vädret idag.
124km cykelsimning eller hjulsurfing.
fast fredrik, med tanke på vädret idag.
124km cykelsimning eller hjulsurfing.
Quote from Funbeat user on 10 August 2008, 15:26Emma är min nya idol! Fasen vad kul och vilken stolthet man känner över att vara svensk!! Jag vill också vara med i OS!!!
Emma är min nya idol! Fasen vad kul och vilken stolthet man känner över att vara svensk!! Jag vill också vara med i OS!!!
Quote from Funbeat user on 10 August 2008, 15:31Björn Fagerlind är min nya idol eftersom han följer i Arthur Ringarts fotspår.
Var hittar SVT alla "kommentatorer"?
Det är bättre att de håller tyst och låter bilderna tala.Tur att man har Ritter och Sörensen som kan cykel och vet vad de snackar om.
De
Björn Fagerlind är min nya idol eftersom han följer i Arthur Ringarts fotspår.
Var hittar SVT alla "kommentatorer"?
Det är bättre att de håller tyst och låter bilderna tala.
Tur att man har Ritter och Sörensen som kan cykel och vet vad de snackar om.
De
Quote from Charlotte Skoglund on 10 August 2008, 18:00blev ssista 5km som jag hann med att följa på jobbet på eurosport streamen... tur att den finns..... uhhh snacka om dissade patienter just då 🙂
"Ritter och Sörensen" kommentatorer i vad o var ??? ridsport??
blev ssista 5km som jag hann med att följa på jobbet på eurosport streamen... tur att den finns..... uhhh snacka om dissade patienter just då 🙂
"Ritter och Sörensen" kommentatorer i vad o var ??? ridsport??