Quote from Guest on 7 October 2011, 21:25Jag får fortfarande inga meddelanden när någon kommenterar min blogg (om jag inte har kommenterat själv).
Vet att det finns flera trådar i ämnet men jag orkar inte leta. Är bara sur och grinig på denna bugg som kommer om och om igen :-).
Jag får fortfarande inga meddelanden när någon kommenterar min blogg (om jag inte har kommenterat själv).
Vet att det finns flera trådar i ämnet men jag orkar inte leta. Är bara sur och grinig på denna bugg som kommer om och om igen :-).
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 21:35Ja, jag skulle vilja ha en funktion som tvingar alla som läser mina blogginlägg att oxå kommentera dem.
Ja, jag skulle vilja ha en funktion som tvingar alla som läser mina blogginlägg att oxå kommentera dem.
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 22:29Problemet är att folk kommenterar min blogg men jag missar det eftersom jag inte får några meddelanden. Ursäkta om jag var otydlig.
*för sur för att förstå om det var ironi, sarkasm eller antydning om syftningsfel* 🙂
Problemet är att folk kommenterar min blogg men jag missar det eftersom jag inte får några meddelanden. Ursäkta om jag var otydlig.
*för sur för att förstå om det var ironi, sarkasm eller antydning om syftningsfel* 🙂
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 22:56Nu var jag tvungen att gå in och titta på Mikaels bloggar. Jag nöjde mig med bilderna och och blev tvungen att kommentera 😀 : Det ser så härligt ut på många ställen att man blir avundsjuk.
Edit ber f.ö. om ursäkt för det sena fredagstramsandet i denna t
Nu var jag tvungen att gå in och titta på Mikaels bloggar. Jag nöjde mig med bilderna och och blev tvungen att kommentera 😀 : Det ser så härligt ut på många ställen att man blir avundsjuk.
Edit ber f.ö. om ursäkt för det sena fredagstramsandet i denna t
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 04:21Jag missade ett viktigt meddelande (innehållande ett erbjudande om ett roligt träningspass på hemmaplan!) eftersom jag inte fick upp att jag hade kommentarer på en av mina bloggar så jag är med A-M på den här!
Jag missade ett viktigt meddelande (innehållande ett erbjudande om ett roligt träningspass på hemmaplan!) eftersom jag inte fick upp att jag hade kommentarer på en av mina bloggar så jag är med A-M på den här!
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 08:22Jag får ibland besked, men ej alltid.
Jag får ibland besked, men ej alltid.
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 10:23Ja det verkar vara lite slumpmässigt om man får upp en flagg eller inte.
Ja det verkar vara lite slumpmässigt om man får upp en flagg eller inte.
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 12:46Vill tillägga att jag inte hade fått något meddelande och att jag upptäckte inlägget mer än 20 timmar efter att det skrevs, så det är inte någon fördröjningsgrej heller...
Vill tillägga att jag inte hade fått något meddelande och att jag upptäckte inlägget mer än 20 timmar efter att det skrevs, så det är inte någon fördröjningsgrej heller...
Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 22:54Ok, det är ingen som tänker laga det här felet eller?
Ok, det är ingen som tänker laga det här felet eller?
Quote from Funbeat user on 11 August 2012, 09:41Självklart tänker vi rätta till felet!
Detta felet är relaterat till olästa-räknaren som jag berättat om tidigare. Vi jobbar parallellt på båda två problemen. Jag ber om ursäkt för att det dragit ut på tiden väldigt mycket.
Självklart tänker vi rätta till felet!
Detta felet är relaterat till olästa-räknaren som jag berättat om tidigare. Vi jobbar parallellt på båda två problemen. Jag ber om ursäkt för att det dragit ut på tiden väldigt mycket.