Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag tycker vi ska få mail - eller få välja det - om någon kommenterar en aktivitet eller ett blogginlägg. Detta utifall någon skriver något otillbörligt, så vi har chans att snabbt agera och radera. Är jag på resande fot och inte får nån avisering, kan ju

Jag som ändå är allergisk mot notifieringar undrar om man kommer att få någon när någon skriver i ens gästbok eller om man måste besöka sin egen profil med jämna mellanrum för att se dem även i framtiden? 🙂

Får du inte de notifieringarna idag Jenny?

Har aldrig någonsin fått några notifieringar om att någon skrivit i min gästbok, nej. Eller var du sarkastisk nu? 🙂

Ha ha. Nej, jag var allvarlig. Jag frågar eftersom den funktionen finns men den är gömd och jag kommer aldrig ihåg hur man slår på den. Störigt värre. Jag letar vidare så att du får reda på det. Eller om nån annan kanske vet på rak arm?

Finns det en funktion? OJ! Hur kan jag ha varit medlem på denna sajt så länge utan att ha lyckats fått reda på det! Bättre sent än aldrig antar jag... 🙂 Tack för upplysningen i alla fall!

Jag behövde tydligen bli lite sur för att hitta det. Så här gör du:

- För muspekaren över rubriken "Gästbok" (på din egen gästbok då alltså)
- Klicka på den vänstraste lilla rutan som då uppenbarar sig till höger över Gästboks-boxen

Ologisk placering ef

Ok! Tack (ledsen att höra att du blev på dåligt humör av det dock)! Får kolla imorgon när jag surfar från datorn. 🙂

Äschan päschan. Som vatten på en gås. Water under a bridge. Byegones.

(t+) 🙂