Quote from Guest on 3 August 2011, 12:53Var kan man hitta information om effekten som damerna har då de tävlar?
Nånting i stil med detta
http://connect.garmin.com/site-down/index.html?owner=garmin-cervelo
Var kan man hitta information om effekten som damerna har då de tävlar?
Nånting i stil med detta
http://connect.garmin.com/site-down/index.html?owner=garmin-cervelo
Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 13:03Det är ohyggligt svårt att få tag på siffror för elitkvinnor inom cykel. Jag har hittat enstaka informationssnuttar här och var.
Jag läste om en brittiska, namnet har jag glömt, som snittade 300 W på ett tempolopp på 30 eller 40 km. En amerikanska som hö
Det är ohyggligt svårt att få tag på siffror för elitkvinnor inom cykel. Jag har hittat enstaka informationssnuttar här och var.
Jag läste om en brittiska, namnet har jag glömt, som snittade 300 W på ett tempolopp på 30 eller 40 km. En amerikanska som hö
Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 13:05Det är väl bara att fråga någon?
Det är väl bara att fråga någon?
Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 13:06Nej, David, det är tydligen väldigt hemligt.
Nej, David, det är tydligen väldigt hemligt.
Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 13:08Har du provat?
Har du provat?
Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 13:09Jag har inga kontaktytor mot de som skulle vara intressant att fråga. I min bekantskapskrets ingår inga kvinnor som är elitcyklister.
Men jag vet andra som försökt få fram informationen den vägen, utan att lyckas.
Jag har inga kontaktytor mot de som skulle vara intressant att fråga. I min bekantskapskrets ingår inga kvinnor som är elitcyklister.
Men jag vet andra som försökt få fram informationen den vägen, utan att lyckas.
Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 13:19Jag vet vilka jag hade frågat om jag var intresserad.
Kan du inte räkna ut det då?
Jag vet vilka jag hade frågat om jag var intresserad.
Kan du inte räkna ut det då?
Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 13:26Jag vet också vilka jag skulle frågat, men jag känner dem inte.
Det går inte att räkna särskilt vettigt på det. Det är främst data från tempolopp man får använda i så fall, men det kan skilja 50 % i effekt mellan kvinnliga cyklister som får likvärdiga ti
Jag vet också vilka jag skulle frågat, men jag känner dem inte.
Det går inte att räkna särskilt vettigt på det. Det är främst data från tempolopp man får använda i så fall, men det kan skilja 50 % i effekt mellan kvinnliga cyklister som får likvärdiga ti
Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 13:57Jag ska fråga Emma eller Sara
Jag ska fråga Emma eller Sara
Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 13:58Och jag kan fråga Agda och Märta.
Och jag kan fråga Agda och Märta.