Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 14:41Har skickat en fråga nu iaf till Emma
Rasmus, du måste upp ett par snäpp i humor
Har skickat en fråga nu iaf till Emma
Rasmus, du måste upp ett par snäpp i humor
Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 18:21Förnamn säger inte så mycket, var min poäng.
Förnamn säger inte så mycket, var min poäng.
Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 18:57Frågan är vad du ska ha det till?
Det lär ändå skilja en hel del mellan olika individer. Det har du redan räknat ut.
Frågan är vad du ska ha det till?
Det lär ändå skilja en hel del mellan olika individer. Det har du redan räknat ut.
Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 19:00Jag är rätt nyfiken på vad för luftmotståndsvärden personer har, och för att kunna räkna fram det på ett någorlunda vettigt sätt är det bra om man kan "låsa" en annan variabel.
Jag är rätt nyfiken på vad för luftmotståndsvärden personer har, och för att kunna räkna fram det på ett någorlunda vettigt sätt är det bra om man kan "låsa" en annan variabel.
Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 19:01Du får hyra en vindtunnel och testa.
Du får hyra en vindtunnel och testa.
Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 19:04Ja, det är ju en enklare lösning.
Ja, det är ju en enklare lösning.
Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 19:07Har du tänkt på att motsatsen till vindtunnel är krypgrund!
Har du tänkt på att motsatsen till vindtunnel är krypgrund!
Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 21:16Ja kanske ska förklara vad tanken var
Tyvärr har jag ingen att fråga.
Tanken med det var att kunna prova på hur hårt eliten cyklar, alltså både jag och tjejen tänkte testa. Både för att motviera sig men även för att förstå hur långt efter man ligger.
Cy
Ja kanske ska förklara vad tanken var
Tyvärr har jag ingen att fråga.
Tanken med det var att kunna prova på hur hårt eliten cyklar, alltså både jag och tjejen tänkte testa. Både för att motviera sig men även för att förstå hur långt efter man ligger.
Cy
Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 21:19Börja tävla så du får testa dina vingar.
Börja tävla så du får testa dina vingar.
Quote from Funbeat user on 4 August 2011, 08:30Rasmus, vi har inte sådär värst många tjejer på högsta nivå. Två av dem kör i samma lag, Sara Mustonen och Emma Johansson. Svårt att räkna ut?
Rasmus, vi har inte sådär värst många tjejer på högsta nivå. Två av dem kör i samma lag, Sara Mustonen och Emma Johansson. Svårt att räkna ut?