Quote from Guest on 25 January 2006, 12:31Jag är inte medlem på F&S - än - jag har varit negativ mot denna gympa då jag tycker det är löjligt att springa runt i cirkel då och då, jag vill hellre ha mer aerobicsaktig träning t ex och mitt lilla F&S gym saknar t ex yoga här i Partille.
MEN - de är
Jag är inte medlem på F&S - än - jag har varit negativ mot denna gympa då jag tycker det är löjligt att springa runt i cirkel då och då, jag vill hellre ha mer aerobicsaktig träning t ex och mitt lilla F&S gym saknar t ex yoga här i Partille.
MEN - de är
Quote from Jan Lundquist on 25 January 2006, 12:41Jag tycker inte det är löjligt att precis springa i cirkel. Det gör man på svettispassen på mitt gym.
Däremot är det något med F&S som inte appellerar på mig, jag kommer alltid därifrån och är inte nöjd med min träning. Jag vet inte vad det beror på.
Dä
Jag tycker inte det är löjligt att precis springa i cirkel. Det gör man på svettispassen på mitt gym.
Däremot är det något med F&S som inte appellerar på mig, jag kommer alltid därifrån och är inte nöjd med min träning. Jag vet inte vad det beror på.
Dä
Quote from Funbeat user on 25 January 2006, 13:47Jag avskyr kutandet så där allmänt, vill jag springa så finns det ju löpband och spår och annat att springa i & på.
(hu, här kommer maken och matar mig med polkagris!)När de ställer till kutande på mammabarnpass (ni vet mammor som fött barn för sisådär
Jag avskyr kutandet så där allmänt, vill jag springa så finns det ju löpband och spår och annat att springa i & på.
(hu, här kommer maken och matar mig med polkagris!)
När de ställer till kutande på mammabarnpass (ni vet mammor som fött barn för sisådär
Quote from Magnus Ahlstrand on 25 January 2006, 22:10skönt att fler håller med mig, visst är de klämkäcka???
skönt att fler håller med mig, visst är de klämkäcka???
Quote from Jan Lundquist on 26 January 2006, 09:50Klämkäck var ordet. Konsum har jag tänkt på annars!
Klämkäck var ordet. Konsum har jag tänkt på annars!
Quote from Linda Edfeldt on 26 January 2006, 14:32Jag älskar F&S! 🙂 Har varit medlem till och från i några år sedan min kompis blev värd där. Numera är hon jympaledare vilket har fått mig att börja på jympan också; tidigare tränade jag bara gym och spinning.
Är inte medlem just nu då plånboken ekar tom,
Jag älskar F&S! 🙂 Har varit medlem till och från i några år sedan min kompis blev värd där. Numera är hon jympaledare vilket har fått mig att börja på jympan också; tidigare tränade jag bara gym och spinning.
Är inte medlem just nu då plånboken ekar tom,
Quote from Bengt Askerfelt on 26 January 2006, 15:04Anna-Partille, tar det väldigt lång tid att fara in till stan då? För F&S i Gbg erbjuder ju så mycket mer än gympa. Jag har gått på F&S i en massa år men aldrig varit på ett enda gympapass faktiskt 😀
Gillar step-up, aerobics, Skivstång, KI Box och spin
Anna-Partille, tar det väldigt lång tid att fara in till stan då? För F&S i Gbg erbjuder ju så mycket mer än gympa. Jag har gått på F&S i en massa år men aldrig varit på ett enda gympapass faktiskt 😀
Gillar step-up, aerobics, Skivstång, KI Box och spin
Quote from Magnus Ahlstrand on 26 January 2006, 18:19precis Janni, det är det jag menar, de grejerna vill jag också ha! =)
därför köpte jag ett kort på SATS och betalar 495 kr per månad, vilket jag inte har råd med. Men att byta till F&S av alla ställen, det var bara för att jag ville komma åt två problem
precis Janni, det är det jag menar, de grejerna vill jag också ha! =)
därför köpte jag ett kort på SATS och betalar 495 kr per månad, vilket jag inte har råd med. Men att byta till F&S av alla ställen, det var bara för att jag ville komma åt två problem
Quote from Jan Lundquist on 26 January 2006, 19:34Alla är ju olika men... Jag tränar där jag jobbar. Det passar bra att göra det direkt efter jobbet så jag inte hinner slöa till i tv-soffan. När jag kommer hem (som nu) kan jag slappa med gott samvete!
Alla är ju olika men... Jag tränar där jag jobbar. Det passar bra att göra det direkt efter jobbet så jag inte hinner slöa till i tv-soffan. När jag kommer hem (som nu) kan jag slappa med gott samvete!
Quote from Funbeat user on 26 January 2006, 19:46Lite som jag då vi har gym på jobbet, känns bra att träna på en längre lunch, då känns det inte lika mkt som at jag tar tid från barnen.
Lite som jag då vi har gym på jobbet, känns bra att träna på en längre lunch, då känns det inte lika mkt som at jag tar tid från barnen.