Quote from Magnus Ahlstrand on 26 January 2006, 20:06Jag trodde det var bra för mig att ha gymmet nära jobbet men jag vill helst gå på gym på helgen och slutar ofta tidigt när inga pass finns ändå, så då vill jag inte till stan igen. Därför passar det bättre att ha nära hemmet.
Jag trodde det var bra för mig att ha gymmet nära jobbet men jag vill helst gå på gym på helgen och slutar ofta tidigt när inga pass finns ändå, så då vill jag inte till stan igen. Därför passar det bättre att ha nära hemmet.
Quote from Bengt Askerfelt on 26 January 2006, 21:02Ja, jag vet inte vad som skulle passa mig bäst- att ha träningen nära jobbet eller hemmet. Hemmet tror jag, för förhoppningsvis kan man träna där ändå direkt efter jobbet.
Det har faktiskt öppnat ett World Class jättenära där jag bor men de erbjuder bara
Ja, jag vet inte vad som skulle passa mig bäst- att ha träningen nära jobbet eller hemmet. Hemmet tror jag, för förhoppningsvis kan man träna där ändå direkt efter jobbet.
Det har faktiskt öppnat ett World Class jättenära där jag bor men de erbjuder bara
Quote from Magnus Ahlstrand on 26 January 2006, 22:36ok, det var nyheter för mig, har bara hört om gympan, det ger ju hopp! =) tack!
ok, det var nyheter för mig, har bara hört om gympan, det ger ju hopp! =) tack!
Quote from Magnus Ahlstrand on 28 January 2006, 22:01Imorgon tänker jag köpa kort, trots tid kvar på SATS, jag ttränar knappt där lämngre så det är bättre med två gym och att man går än ett gym man inte går till. 😉
Såg dock tyvärr att det enda pass jag verkligen är riktigt nyfiken på, KI-balans, är på ons
Imorgon tänker jag köpa kort, trots tid kvar på SATS, jag ttränar knappt där lämngre så det är bättre med två gym och att man går än ett gym man inte går till. 😉
Såg dock tyvärr att det enda pass jag verkligen är riktigt nyfiken på, KI-balans, är på ons