Quote from Guest on 19 June 2009, 14:11"For an inscription to be valid it must be accompanied by one of the following:
A photocopy of a valid licence showing FFA affiliation for the current year"Nån som har koll exakt på FFA är för något?
"For an inscription to be valid it must be accompanied by one of the following:
A photocopy of a valid licence showing FFA affiliation for the current year"
Nån som har koll exakt på FFA är för något?
Quote from ellen olsson on 19 June 2009, 14:21I vilket sammanhang?
Om det är ett franskt arrangemang så tippar jag på http://www.athle.com/asp.net/main.home/home.aspx
En motsvarande svensk licens brukar vara tillräckligt - jag brukar fixa en kopia på min triathlonlicens - men de har en knepig lag i F
I vilket sammanhang?
Om det är ett franskt arrangemang så tippar jag på http://www.athle.com/asp.net/main.home/home.aspx
En motsvarande svensk licens brukar vara tillräckligt - jag brukar fixa en kopia på min triathlonlicens - men de har en knepig lag i F
Quote from Funbeat user on 19 June 2009, 14:23Ah. Sorry. Visst är det i franska sammanhang.
En motsvarande Svensk licens säger du.. Hur skaffar man sig en sådan?
Ah. Sorry. Visst är det i franska sammanhang.
En motsvarande Svensk licens säger du.. Hur skaffar man sig en sådan?
Quote from ellen olsson on 19 June 2009, 14:27Steg ett är att vara medlem i en klubb som är ansluten till lämpligt förbund. Motsvarande svenska förbund, Friidrottsförbundet, har dock inget liknande licenskrav så jag föreslår att du pratar med din klubb eller direkt med förbundet om vad de kan fixa.
Steg ett är att vara medlem i en klubb som är ansluten till lämpligt förbund. Motsvarande svenska förbund, Friidrottsförbundet, har dock inget liknande licenskrav så jag föreslår att du pratar med din klubb eller direkt med förbundet om vad de kan fixa.
Quote from Funbeat user on 19 June 2009, 14:35Fredrik, Så man kan komma undan med bara ett läkarintyg?
Kanske lika bra att maila arr och fråga hur det funkar..
Fredrik, Så man kan komma undan med bara ett läkarintyg?
Kanske lika bra att maila arr och fråga hur det funkar..
Quote from ellen olsson on 19 June 2009, 14:39För utlänningar så brukar det i första hand vara läkarintyg de frågar efter. Med licens så sparar jag 300 spänn.
Du kan säkert få bättre svar om du talar om vilket lopp det rör sig om. Chansen är skaplig att det finns någon som genomfört det...
För utlänningar så brukar det i första hand vara läkarintyg de frågar efter. Med licens så sparar jag 300 spänn.
Du kan säkert få bättre svar om du talar om vilket lopp det rör sig om. Chansen är skaplig att det finns någon som genomfört det...