Quote from Guest on 21 September 2010, 18:21Precis näs jag tryckt på Radera all skräppost såg jag att ett mejl från Lidingöloppet fanns bland all spam. Ni som inte har raderat mejlet, stod det någonting viktigt i det?
Precis näs jag tryckt på Radera all skräppost såg jag att ett mejl från Lidingöloppet fanns bland all spam. Ni som inte har raderat mejlet, stod det någonting viktigt i det?
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 18:31Det var om en hälsodeklaration som de ville att alla skulle fylla i. Du kan göra den här om du vill
https://web.questback.com/idrottsklubbar/halsodeklaration/
Länken finns även på deras startsida om du inte vill klicka på en okänd länk 😀
Det var om en hälsodeklaration som de ville att alla skulle fylla i. Du kan göra den här om du vill
https://web.questback.com/idrottsklubbar/halsodeklaration/
Länken finns även på deras startsida om du inte vill klicka på en okänd länk 😀
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 19:03Häslodeklarationen fick jag härom dagen. Det här var något annat som kom idag.
Häslodeklarationen fick jag härom dagen. Det här var något annat som kom idag.
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 19:25Hej,
Jag hade också ett mail i skräpmappen, det hade jag aldrig hittat utan dig. Tack!
Antar att det är samma som du råkat slänga så jag slängde ihop en liten hemsida med en kopia på mailet, det som saknas är såklart informationen om ditt startnummer o
Hej,
Jag hade också ett mail i skräpmappen, det hade jag aldrig hittat utan dig. Tack!
Antar att det är samma som du råkat slänga så jag slängde ihop en liten hemsida med en kopia på mailet, det som saknas är såklart informationen om ditt startnummer o
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 19:31Som du skrev var det ingenting nytt, men nu slipper jag undra. Tack så mycket! 🙂
Som du skrev var det ingenting nytt, men nu slipper jag undra. Tack så mycket! 🙂
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 19:36Det där mailet har inte jag fått iaf och det ligger inte något i skräpmails foldern heller 😀
Det där mailet har inte jag fått iaf och det ligger inte något i skräpmails foldern heller 😀
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 20:03Tycker att de går ut lite väl noga med informationen "Om du inte fått något startbevis, ta med legitimation och ditt startnummer." både i mailet och på hemsidan, det känns nästan som att de vet med sig att det är flera personer som inte kommer få något st
Tycker att de går ut lite väl noga med informationen "Om du inte fått något startbevis, ta med legitimation och ditt startnummer." både i mailet och på hemsidan, det känns nästan som att de vet med sig att det är flera personer som inte kommer få något st
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 20:10Jag har bara fått mailet om hälsodeklarationen! Elin,våra brevbärare kanske gick samma kurs,mina grannar står på kö för att lägga post i min brevlåda!
Jag har bara fått mailet om hälsodeklarationen! Elin,våra brevbärare kanske gick samma kurs,mina grannar står på kö för att lägga post i min brevlåda!
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 20:14Grejen är att jag precis flyttat och har eftersändning så det kan väl vara lite si och så med utdelningen kan jag tänka mig. Den ska dock gälla från 1 september så det borde inte kunna vara så att posten ligger i gamla lägenheten och skräpar, kanske får t
Grejen är att jag precis flyttat och har eftersändning så det kan väl vara lite si och så med utdelningen kan jag tänka mig. Den ska dock gälla från 1 september så det borde inte kunna vara så att posten ligger i gamla lägenheten och skräpar, kanske får t
Quote from Funbeat user on 21 September 2010, 20:33En av mina grannar blev lite orolig när han såg Göteborgsvarvets tidning häromdagen,han trodde att hans fru anmält honom,fast brevet var till mig:-) Hoppas du får startbeviset innan helgen! Och lycka till på lördag!!
En av mina grannar blev lite orolig när han såg Göteborgsvarvets tidning häromdagen,han trodde att hans fru anmält honom,fast brevet var till mig:-) Hoppas du får startbeviset innan helgen! Och lycka till på lördag!!