Quote from Guest on 29 April 2008, 19:37Ja, om man ska köpa ett sånt - vad ska man välja? Vad kostar det?
Ja, om man ska köpa ett sånt - vad ska man välja? Vad kostar det?
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 19:47Har för mig jag sett en tråd om det. Sök får du se. Men jag tycker Biltemas är helt ok! 300 tror jag det kostade.
Har för mig jag sett en tråd om det. Sök får du se. Men jag tycker Biltemas är helt ok! 300 tror jag det kostade.
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 19:53Funderar också på ett mekställ. Har läst på andra forum att både Biltemas och Clas Ohlsons ställ funkar bra. Det jag läste var att det ifrån Clas ohlson tog stor plats i förrådet om man inte skruvade isär det.
Funderar också på ett mekställ. Har läst på andra forum att både Biltemas och Clas Ohlsons ställ funkar bra. Det jag läste var att det ifrån Clas ohlson tog stor plats i förrådet om man inte skruvade isär det.
Quote from Elias Engqvist on 29 April 2008, 19:55Jag är kanske konstig men en sån sak vill jag inte köpa för 300 kr. Vad kan jag kräva av en 300kr grej. Jag köper hellre en dyrare med bättre kvalitet - har svårt att tro att det inte lönar sig att betala lite mer!
Jag är kanske konstig men en sån sak vill jag inte köpa för 300 kr. Vad kan jag kräva av en 300kr grej. Jag köper hellre en dyrare med bättre kvalitet - har svårt att tro att det inte lönar sig att betala lite mer!
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 19:59Det jag funderar på såg jag i Biltemas katalog, det kostade 700 kr om jag minns rätt. Verkar vara helt ok faktist. Dom hade två olika ställ.
Det jag funderar på såg jag i Biltemas katalog, det kostade 700 kr om jag minns rätt. Verkar vara helt ok faktist. Dom hade två olika ställ.
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 20:03Scary...sitter precis o funderar på ett sådant...
Scary...sitter precis o funderar på ett sådant...
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 20:07Alternativet är att du köper ett för 300 spänn och skickar övriga pengar du tänkt spendera till mig, på så sätt kommer de till nytta. Det finns massa saker jag vill ha!
Alternativet är att du köper ett för 300 spänn och skickar övriga pengar du tänkt spendera till mig, på så sätt kommer de till nytta. Det finns massa saker jag vill ha!
Quote from Elias Engqvist on 29 April 2008, 20:09Kommer du o lagar mekarstället då det går sönder då?
Isf behöver jag ett billigt mekarställställ!
Kommer du o lagar mekarstället då det går sönder då?
Isf behöver jag ett billigt mekarställställ!
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 20:10Hur långt är det till dig från Finnåkershålan? Erbjudandet kan vara intressant!
Hur långt är det till dig från Finnåkershålan? Erbjudandet kan vara intressant!
Quote from Elias Engqvist on 29 April 2008, 20:11Va? FINNS Finnåker? Jag trodde du skojade!
Va? FINNS Finnåker? Jag trodde du skojade!