Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 11:22C. Gött att du ger mig cred för kapningen... Men jag tänker inte ta hela äran åt mig själv.
C. Gött att du ger mig cred för kapningen... Men jag tänker inte ta hela äran åt mig själv.
Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 11:35Hej Christer.
"Låter som Fordonsskötsel i lumpen för 40 år sen... "
Låter som lumpen 2008 också. En av grunderna för en väl fungerande (Försvars)organisation är att dess mtrl är HRF dvs hel, (ren) och funktionsdugliga. Den behöver inte alltid vara den f
Hej Christer.
"Låter som Fordonsskötsel i lumpen för 40 år sen... "
Låter som lumpen 2008 också. En av grunderna för en väl fungerande (Försvars)organisation är att dess mtrl är HRF dvs hel, (ren) och funktionsdugliga. Den behöver inte alltid vara den f
Quote from Elias Engqvist on 30 April 2008, 13:23Påminner också om den där tygbiten man fick som man skulle dra över sig i händelse av atombombsanfall. ABC - grejor dé...
Påminner också om den där tygbiten man fick som man skulle dra över sig i händelse av atombombsanfall. ABC - grejor dé...
Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 13:29Hehehe...bend over and kiss your ...ss goodbye
Hehehe...bend over and kiss your ...ss goodbye
Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 13:30Nu finns inget sånt att tillgå, tydligt tecken på vad neddragningarna ställer till med.
Nu finns inget sånt att tillgå, tydligt tecken på vad neddragningarna ställer till med.
Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 14:50Man får hoppas att de har även behållt kalsingarna som tvättades homoslyr eller vad det var?
Man får hoppas att de har även behållt kalsingarna som tvättades homoslyr eller vad det var?