Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 08:51Den är ranglig utan cykel.
Den är ranglig utan cykel.
Quote from Elias Engqvist on 30 April 2008, 08:53Kanske att den blir stadiga med en 20kg cykel dinglande där - min väger bara 9 🙁
Kanske att den blir stadiga med en 20kg cykel dinglande där - min väger bara 9 🙁
Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 09:22Du får köpa en Kronan som sänke till öringströmmen.
Du får köpa en Kronan som sänke till öringströmmen.
Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 09:28Hej Christer.
Ja det kanske den gör men jag upplever den som godtagbart stabil.
Jag förvara min cykel på den och direkt efter träningen spänner jag fast cykeln (Om den inte behöver sköljas av först) i den. Torkar rent cykeln från ev vägdamm, gör rent ked
Hej Christer.
Ja det kanske den gör men jag upplever den som godtagbart stabil.
Jag förvara min cykel på den och direkt efter träningen spänner jag fast cykeln (Om den inte behöver sköljas av först) i den. Torkar rent cykeln från ev vägdamm, gör rent ked
Quote from Elias Engqvist on 30 April 2008, 09:37Låter som Fordonsskötsel i lumpen för 40 år sen...
Låter som Fordonsskötsel i lumpen för 40 år sen...
Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 09:39Hästar ska ryktas och tvättas!
Hästar ska ryktas och tvättas!
Quote from j sollerman on 30 April 2008, 10:15Diskutera vi inet lumpen och liknande igår..
Diskutera vi inet lumpen och liknande igår..
Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 10:19Hu jag får rysningar efter kroppen...lumpen....cykelskyttekompani....särskild tillsyn LAC
Hu jag får rysningar efter kroppen...lumpen....cykelskyttekompani....särskild tillsyn LAC
Quote from Camilla Höög on 30 April 2008, 10:45Biltemas fungerar alldeles utmärkt. Stabil, enkel och bra.
Biltemas fungerar alldeles utmärkt. Stabil, enkel och bra.
Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 10:47Om man skjuter fast det med bultpistol.
Om man skjuter fast det med bultpistol.