Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 20:01Bakhjulet.
Bakhjulet.
Quote from ellen olsson on 24 October 2011, 20:12Äh! Låt honom testa med framhjulet först! 😉
Äh! Låt honom testa med framhjulet först! 😉
Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 20:29Det passar inte på något sätt än och då kan jag inte utesluta någonting!? Jag är t.o.m. beredd att testa den uppochner om den är gjord för att sitta fast i sadeln(V)
Det passar inte på något sätt än och då kan jag inte utesluta någonting!? Jag är t.o.m. beredd att testa den uppochner om den är gjord för att sitta fast i sadeln(V)
Quote from ellen olsson on 24 October 2011, 20:38Då har du nog "opassande" snabbkopplingar.
Då har du nog "opassande" snabbkopplingar.
Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 20:41Byt cykel till någon som passar ditt ställ.
Byt cykel till någon som passar ditt ställ.
Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 21:08Jag fick klippa lite i plasten som var med stället... NU funkar det:)
Jag fick klippa lite i plasten som var med stället... NU funkar det:)
Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 21:14En transparant påse i plast som liksom var runt stället?
En transparant påse i plast som liksom var runt stället?
Quote from Funbeat user on 11 May 2013, 23:47Hej
Har samma problem som Martin, vart får man tag på kompatibla snabbkopplingar som fungerar med detta ställ.?
Hej
Har samma problem som Martin, vart får man tag på kompatibla snabbkopplingar som fungerar med detta ställ.?
Quote from Funbeat user on 12 May 2013, 21:51På CC karnske 🙂
På CC karnske 🙂
Quote from Funbeat user on 21 May 2013, 07:40Det är verkligen dags för mig att skaffa ett mekställ. Min ekonomi är lika begränsad som utrymmet i lägenheten. Jag har funderat på om man kunde uppfinna något som passar att ställa i badkaret. Det är där jag oftast tvättar cykeln. Måste jag meka har jag
Det är verkligen dags för mig att skaffa ett mekställ. Min ekonomi är lika begränsad som utrymmet i lägenheten. Jag har funderat på om man kunde uppfinna något som passar att ställa i badkaret. Det är där jag oftast tvättar cykeln. Måste jag meka har jag