Quote from Guest on 6 October 2008, 20:36Hej!
Har en förmåga att känna mig för full i magen när jag ska träna 17.30 särskilt vid intervaller eller snabbdistans.
Då har jag ätit lunch nån gång mellan 12-13. Måste fylla på med lite energi innan passet, men vad äter ni och vilken tid om ni skulle
Hej!
Har en förmåga att känna mig för full i magen när jag ska träna 17.30 särskilt vid intervaller eller snabbdistans.
Då har jag ätit lunch nån gång mellan 12-13. Måste fylla på med lite energi innan passet, men vad äter ni och vilken tid om ni skulle
Quote from Funbeat user on 6 October 2008, 20:46Ta bort brödet? Skulle få mig att känna mig "lättare" i magen. Eller en smoothie med banan, annan favvofrukt, keso/kesella, lite linfrö, havregryn?
Ta bort brödet? Skulle få mig att känna mig "lättare" i magen. Eller en smoothie med banan, annan favvofrukt, keso/kesella, lite linfrö, havregryn?
Quote from Catharina Brattlin on 6 October 2008, 20:50Ska Du äta så nära inpå passet så tror jag att Ditt mellanmål är för "långsamt". Dels tar det längre tid i själva magsäcken (kanske därför Du känner Dig full), och dels hinner inte kolhydraterna tas upp i muskulaturen (insulinsvaret dröjer). Du har för lå
Ska Du äta så nära inpå passet så tror jag att Ditt mellanmål är för "långsamt". Dels tar det längre tid i själva magsäcken (kanske därför Du känner Dig full), och dels hinner inte kolhydraterna tas upp i muskulaturen (insulinsvaret dröjer). Du har för lå
Quote from Funbeat user on 6 October 2008, 20:52Alla är vi olika. Pröva dig fram.
Själv tycks jag prestera bäst 5-6 timmar efter måltid. Så var det också idag när jag körde mitt snabbaste intervallpass på många år.
Lite hungerkänsla brukar försvinna när man kommit igång.
Alla är vi olika. Pröva dig fram.
Själv tycks jag prestera bäst 5-6 timmar efter måltid. Så var det också idag när jag körde mitt snabbaste intervallpass på många år.
Lite hungerkänsla brukar försvinna när man kommit igång.
Quote from Funbeat user on 7 October 2008, 01:07Jag föredrar faktiskt att springa när jag är lite hungrig så jag fyller inte på depåerna allt för mig innan träning.
Men en banan brukar det bli, samt lite nötter och russin. Samt en del vatten. Detta bruka räcka för mig.
Men alla är vi olika, du får n
Jag föredrar faktiskt att springa när jag är lite hungrig så jag fyller inte på depåerna allt för mig innan träning.
Men en banan brukar det bli, samt lite nötter och russin. Samt en del vatten. Detta bruka räcka för mig.
Men alla är vi olika, du får n
Quote from Funbeat user on 11 October 2008, 13:30Tezz , keso,äpple med kanel på eller kesella, smoothies, sojadryck och en frukt , fruktsallad, tonfisk och avacado
Tezz , keso,äpple med kanel på eller kesella, smoothies, sojadryck och en frukt , fruktsallad, tonfisk och avacado