Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

12H-löparna får varm mat efter ca 3 timmar, troligtvis pasta med köttfärssås eller tomatsås. Senare blir det korv med bröd/mos och pizzabitar. Under hela loppet kan man få våfflor, mackor med sylt/marmelad, soppor etc förutom dryck, fruktbitar och snacks.

Trunkbärarna då? Dryck tar jag ju med mig själv 🙂

Ja, ryktet har hunnit före dig, den drycken är det bäst att du är försiktig med! 😉

Serveringen kommer att var öppen hela dagen för trunkbärare och annat löst folk....

Bra Krister!

Leif A du kan väl heja lite på mig också och du skall väl inte gå med en trunk i 6H eller?

Zandra > Jag ska heja på alla jag känner och känner igen, och kanske några till. I trunken har jag ju min Bag-In-Box och den släpper jag nog inte ifrån mig! Nåja, kanske några gel i trunken till Eva om hon vill ha.

Jag hakar på Leffe och "hjälper" honom med att bära trunken! 😉

Fastän vädret inte var det bästa så var det otroligt roligt att springa igår. Det var roligt varje gång man blev varvad av Henrik och Mary som var helt suveräna precis som alla vi andra som sprang (hv). Super bra trävling av Krister och hans crew, tack fö

Tack Krister för ett fantastiskt bra arrangemang. Högsta betyg till er.

Kom på en sak, jag såg inte Leif bära på någon trunk. Leif stod först under ett paraply, sedan sprang han och sedan vet jag inte... Men han bar inte på någon trunk i 6h...Men det gick ju bra för Eva ändå (t+) .

Jo du, jag bar trunken efter duschen. Från duschen till bilen, det är en riktig kavaljer det. Paraplyet var inte mitt, det tillhörde en annan trunkbärare.

Men jag blev imponerad av Eva och av fru Buud. Så nära 10mil är grymt bra.

12