Quote from Funbeat user on 3 April 2008, 11:3412H-löparna får varm mat efter ca 3 timmar, troligtvis pasta med köttfärssås eller tomatsås. Senare blir det korv med bröd/mos och pizzabitar. Under hela loppet kan man få våfflor, mackor med sylt/marmelad, soppor etc förutom dryck, fruktbitar och snacks.
12H-löparna får varm mat efter ca 3 timmar, troligtvis pasta med köttfärssås eller tomatsås. Senare blir det korv med bröd/mos och pizzabitar. Under hela loppet kan man få våfflor, mackor med sylt/marmelad, soppor etc förutom dryck, fruktbitar och snacks.
Quote from Funbeat user on 3 April 2008, 12:12Trunkbärarna då? Dryck tar jag ju med mig själv 🙂
Trunkbärarna då? Dryck tar jag ju med mig själv 🙂
Quote from Funbeat user on 3 April 2008, 14:53Ja, ryktet har hunnit före dig, den drycken är det bäst att du är försiktig med! 😉
Serveringen kommer att var öppen hela dagen för trunkbärare och annat löst folk....
Ja, ryktet har hunnit före dig, den drycken är det bäst att du är försiktig med! 😉
Serveringen kommer att var öppen hela dagen för trunkbärare och annat löst folk....
Quote from Funbeat user on 3 April 2008, 16:53Bra Krister!
Leif A du kan väl heja lite på mig också och du skall väl inte gå med en trunk i 6H eller?
Bra Krister!
Leif A du kan väl heja lite på mig också och du skall väl inte gå med en trunk i 6H eller?
Quote from Funbeat user on 3 April 2008, 19:37Zandra > Jag ska heja på alla jag känner och känner igen, och kanske några till. I trunken har jag ju min Bag-In-Box och den släpper jag nog inte ifrån mig! Nåja, kanske några gel i trunken till Eva om hon vill ha.
Zandra > Jag ska heja på alla jag känner och känner igen, och kanske några till. I trunken har jag ju min Bag-In-Box och den släpper jag nog inte ifrån mig! Nåja, kanske några gel i trunken till Eva om hon vill ha.
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 10:51Jag hakar på Leffe och "hjälper" honom med att bära trunken! 😉
Jag hakar på Leffe och "hjälper" honom med att bära trunken! 😉
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 11:54Fastän vädret inte var det bästa så var det otroligt roligt att springa igår. Det var roligt varje gång man blev varvad av Henrik och Mary som var helt suveräna precis som alla vi andra som sprang (hv). Super bra trävling av Krister och hans crew, tack fö
Fastän vädret inte var det bästa så var det otroligt roligt att springa igår. Det var roligt varje gång man blev varvad av Henrik och Mary som var helt suveräna precis som alla vi andra som sprang (hv). Super bra trävling av Krister och hans crew, tack fö
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 12:21Tack Krister för ett fantastiskt bra arrangemang. Högsta betyg till er.
Tack Krister för ett fantastiskt bra arrangemang. Högsta betyg till er.
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 20:03Kom på en sak, jag såg inte Leif bära på någon trunk. Leif stod först under ett paraply, sedan sprang han och sedan vet jag inte... Men han bar inte på någon trunk i 6h...Men det gick ju bra för Eva ändå (t+) .
Kom på en sak, jag såg inte Leif bära på någon trunk. Leif stod först under ett paraply, sedan sprang han och sedan vet jag inte... Men han bar inte på någon trunk i 6h...Men det gick ju bra för Eva ändå (t+) .
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 20:29Jo du, jag bar trunken efter duschen. Från duschen till bilen, det är en riktig kavaljer det. Paraplyet var inte mitt, det tillhörde en annan trunkbärare.
Men jag blev imponerad av Eva och av fru Buud. Så nära 10mil är grymt bra.
Jo du, jag bar trunken efter duschen. Från duschen till bilen, det är en riktig kavaljer det. Paraplyet var inte mitt, det tillhörde en annan trunkbärare.
Men jag blev imponerad av Eva och av fru Buud. Så nära 10mil är grymt bra.