Quote from Guest on 3 February 2011, 08:29Höll på att bryta både armar och ben i morse när jag skulle ut med hunden. Någon som varit ut på Kungsholmen i morse eller gårkväll? Hur ser det ut på kungsholmsstrand och bort mot lindhagen? Efter vattnet alltså? Går det att springa?
Höll på att bryta både armar och ben i morse när jag skulle ut med hunden. Någon som varit ut på Kungsholmen i morse eller gårkväll? Hur ser det ut på kungsholmsstrand och bort mot lindhagen? Efter vattnet alltså? Går det att springa?
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 08:39Som en normal dag här uppe i norrbotten 😉
Som en normal dag här uppe i norrbotten 😉
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 08:51Töar det i norrbotten? Ja, det var verkligen glashalt i morse. Förhoppningsvis försvinner allt snart!
Töar det i norrbotten? Ja, det var verkligen glashalt i morse. Förhoppningsvis försvinner allt snart!
Quote from Jonny Persson on 3 February 2011, 08:59Nej du Micke, det är inte som en normal dag i Norrbotten här idag.
Nej du Micke, det är inte som en normal dag i Norrbotten här idag.
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 09:04Båda våra bilar kanar ner för garageuppfarten av sig själva, den ena har dubbar som river upp fina spår i isen. Huvaligen.
Båda våra bilar kanar ner för garageuppfarten av sig själva, den ena har dubbar som river upp fina spår i isen. Huvaligen.
Quote from Jonny Persson on 3 February 2011, 09:07Ja jag hade stora problem att ta mig hemifrån i morse med bilen. Kom 15 meter innan bilen började kana åt höger av vägens lutning.
Ja jag hade stora problem att ta mig hemifrån i morse med bilen. Kom 15 meter innan bilen började kana åt höger av vägens lutning.
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 09:17Lägg mer tyngd på framhjulen när du kör, så behöver du inte dubbar! 😉
Lägg mer tyngd på framhjulen när du kör, så behöver du inte dubbar! 😉
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 09:30Jag kör dubbfritt men med bakhjulsdrift och avancerad anti-spinn så det går bra att köra, men då bilen står still som fungerar inte tekniken tyvärr.
Jag kör dubbfritt men med bakhjulsdrift och avancerad anti-spinn så det går bra att köra, men då bilen står still som fungerar inte tekniken tyvärr.
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 09:39@Katarina
Nej, inte töväder. Däremot hyvlade de vägarna kring nollan. Det frös sedan och blev nog halt för att få söka sig till skoterspår osv för att kunna springa.
@Katarina
Nej, inte töväder. Däremot hyvlade de vägarna kring nollan. Det frös sedan och blev nog halt för att få söka sig till skoterspår osv för att kunna springa.
Quote from Elias Engqvist on 3 February 2011, 10:09Peter: "...men då bilen står still som fungerar inte tekniken tyvärr."
Du menar att då bilen står still så står den inte still?
😉
Peter: "...men då bilen står still som fungerar inte tekniken tyvärr."
Du menar att då bilen står still så står den inte still?
😉