Quote from Funbeat user on 14 December 2007, 20:52jag faller för smala killar. men annars är det symetri som är snyggast.
gäller även solbrännan.FB utmaning eller inte, så tror jag inte att någon vettig människa vill ha en nakenbild på mig.
varför liksom????
jag faller för smala killar. men annars är det symetri som är snyggast.
gäller även solbrännan.
FB utmaning eller inte, så tror jag inte att någon vettig människa vill ha en nakenbild på mig.
varför liksom????
Quote from Lotta W on 14 December 2007, 21:49Symmetri på solbrännan? Cykelbränna på armar _och_ ben? 😉
Symmetri på solbrännan? Cykelbränna på armar _och_ ben? 😉
Quote from Funbeat user on 14 December 2007, 21:50(sola naken!)
(sola naken!)
Quote from Lena O on 14 December 2007, 22:40David: Då kan Governören låta henne åldras där hon är tycke jag!
Andreas: 😉
David: Då kan Governören låta henne åldras där hon är tycke jag!
Andreas: 😉
Quote from Lena O on 14 December 2007, 22:41Jessica: Vem F** vill bli vettig? (t-)
Jessica: Vem F** vill bli vettig? (t-)
Quote from Lotta Lindström on 15 December 2007, 08:55>Hon hjälpte sin pojkvän att mörda två poliser.
Det var väl snarare så att hon befann sig på platsen när hennes pojkvän mördade två poliser. I vilket fall... Äh... orkar inte ta upp diskussionen nu...
>Hon hjälpte sin pojkvän att mörda två poliser.
Det var väl snarare så att hon befann sig på platsen när hennes pojkvän mördade två poliser. I vilket fall... Äh... orkar inte ta upp diskussionen nu...
Quote from Jan Lundquist on 15 December 2007, 11:31Vem vet exakt, förutom de som var med, vad som verkligen hände?
Vem vet exakt, förutom de som var med, vad som verkligen hände?
Quote from Berit Bengtson on 15 December 2007, 12:10VARNING TRÅDKAPNING!
Tobbe:
Är inte din ram lite väl liten för dig?BILD:http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_23/13980000-13989999/640x480w/13987698.jpg
Att ha 1/2m sadelstolpe synlig är iofs inte ovanligt nuförtiden
Men du har väldigt många space
VARNING TRÅDKAPNING!
Tobbe:
Är inte din ram lite väl liten för dig?
BILD:http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_23/13980000-13989999/640x480w/13987698.jpg
Att ha 1/2m sadelstolpe synlig är iofs inte ovanligt nuförtiden
Men du har väldigt många space
Quote from mats1976@gmail.com on 15 December 2007, 12:12Bry er inte, det var bara ett skämt från min sida 😉
Ville bara påminna Christer om att tänka på ändalykten när man cykar, och det gjorde han nog i och med dagens lucka
Bry er inte, det var bara ett skämt från min sida 😉
Ville bara påminna Christer om att tänka på ändalykten när man cykar, och det gjorde han nog i och med dagens lucka
Quote from Funbeat user on 15 December 2007, 12:44Personligen tycker jag att Tobbe har för mycket ....... vänta...... det har jag redan skrivit......
Man kan tydligen inte få allt här i världen.
Personligen tycker jag att Tobbe har för mycket ....... vänta...... det har jag redan skrivit......
Man kan tydligen inte få allt här i världen.