Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMental spärr
You need to log in to create posts and topics.

Jag gör tjejklsssikern 1:a året Har bara löpningen kvar. Jag kommer inte igång med löpningen tränar nästan vad som helst utan det jag borde. På lördag simmar jag göteborgssimmet tex. Då har det ju varit simmning jag prioreterat.
Detta år har jag ökat trä

Hitta en kompis som springer och ta det som en social grej - ni behöver inte springa fortare än att ni kan snacka - istället kanske öka på distansen lite vartefter... Sen kan ni ju om kompisen är med på det skoja till det lite med fartlek (googla), rusher

Har tänkt hänga på F&S utejogg men alltid kommer det något i vägen, någon undanflykt allt. jobb. Svårt hitta någon långsam löpare brukar ligga på 7min/km. OK Torsdag 18:e är jag ledig. F&S Lidköping inga fler ursäkter tummis.

Rapportera här efteråt!
Och det ska genomföras oavsett väder - det är skönt att springa då det regnar!

Christer: Nu har jag varit o gått 1km uppv. joggat- gått 2km. Kändes rätt sjysst. Bröt sedan känning av sträckning baksida lår (halt vid jogg) det blev i svag uppförsbacke med ökning av tempot, jag trodde det var borta. I stället fortsätter jag hemma med

Bra, men jag tror att lätt jogg/gång är bättre för dina ben än den där DVD:n faktiskt. För att du ska ha nån glädje av träningen måste den ske ganska ofta - minst 3ggr/vecka - så det bästa är att bestämma vissa tider då du ska köra och sen verkligen hålla

I morgon är det simmning. Det påfrestar inte låret. Nästa pass får bli på söndag förm. innan jobbet bara att ställa klockan. Då det är lite snålt med tid innan jobb utgår jag hemmifrån och här har jag inga backar.
Tackar

Nöjd med gbg-simmet förbättrat min tid jämfört med Vansbro med 2:11 min. Kramp i vaden då jag sträckte mej efter målhand i sättningen.
Mör i kroppen sov dåligt. Kom ut på morgon jogg tack vare att du puchar mej. Med lätt jogg o korta steg funkade det öve

3,33km tid21:32 stoppat tiden 3ggr för gång. Jag pressade mej att inte gå för tidigt.

Åkt till kusten: cyklat 2mil backigt, joggat 30min i backiga berg obanat och ojämt. Mör i bena på hemväg med cykel sedan mjuk o go i kroppen.