Quote from Funbeat user on 22 January 2011, 10:35Du är så uppe i vad du gör när du väl är igång, så vilka distanser du avverkar tänker du inte direkt på. Vilket är bra =)
Är du bra förberedd, med både mycket fart och mängd i kroppen så är det (enligt mig) tillräckligt bra mental träning. Du vet att du
Du är så uppe i vad du gör när du väl är igång, så vilka distanser du avverkar tänker du inte direkt på. Vilket är bra =)
Är du bra förberedd, med både mycket fart och mängd i kroppen så är det (enligt mig) tillräckligt bra mental träning. Du vet att du
Quote from Funbeat user on 22 January 2011, 15:55Mitt enda Kalmar-lopp tyckte jag första varvet var värst. Omställningen tar tid, jag var för var från cyklingen, och mötte dem med en o två plastringar. Andra varvet var bättre, o tredje varvet gick på nån sorts "jag har två ringar"-drog
Mitt enda Kalmar-lopp tyckte jag första varvet var värst. Omställningen tar tid, jag var för var från cyklingen, och mötte dem med en o två plastringar. Andra varvet var bättre, o tredje varvet gick på nån sorts "jag har två ringar"-drog
Quote from Funbeat user on 22 January 2011, 20:15Plastringar?? berätta vad det är
Plastringar?? berätta vad det är
Quote from Funbeat user on 23 January 2011, 16:36Peder: Då får ett armband/"plastring" för varje varv du avverkat eftersom det ska bli lättare att hålla reda på varven. Så med två armband på armen är det bara upploppet kvar =)
Peder: Då får ett armband/"plastring" för varje varv du avverkat eftersom det ska bli lättare att hålla reda på varven. Så med två armband på armen är det bara upploppet kvar =)
Quote from Funbeat user on 23 January 2011, 21:27Hej Peder.
Nu kanske vi har helt olika mål med vår verksamhet.
Men för min egen del så tänker jag stort och kortsiktigt. När jag tänker stort dvs. då jag tänker på helt andra saker än att ta mig framåt tex. jobbet eller en resa som jag har framför mig.
Hej Peder.
Nu kanske vi har helt olika mål med vår verksamhet.
Men för min egen del så tänker jag stort och kortsiktigt. När jag tänker stort dvs. då jag tänker på helt andra saker än att ta mig framåt tex. jobbet eller en resa som jag har framför mig.
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 10:03Mentalt tyckter jag att cyklingen är jobbigare. När man äntligen får komma av cykeln är det ju bara löpningen kvar!
Mentalt tyckter jag att cyklingen är jobbigare. När man äntligen får komma av cykeln är det ju bara löpningen kvar!