Quote from Guest on 19 September 2013, 22:32Jag gjorde precis en iakttagelse idag. Jag är mycket mer sugen på att springa lopp på våren och sommaren än på hösten. Det kanske inte är så konstigt, men jag vet inte om det är så för alla.
Jag gjorde precis en iakttagelse idag. Jag är mycket mer sugen på att springa lopp på våren och sommaren än på hösten. Det kanske inte är så konstigt, men jag vet inte om det är så för alla.
Quote from Funbeat user on 19 September 2013, 22:42Vad menar du med lopp? Tävlingar?
Vad menar du med lopp? Tävlingar?
Quote from Funbeat user on 19 September 2013, 22:48Ja. Löpartävlingar.
Ja. Löpartävlingar.
Quote from Funbeat user on 20 September 2013, 00:05Det är jättekonstigt! 😉 Tycker jag då, som aldrig VILL köra några lopp på våren och liksom alltid tycker att säsongen "tar slut" för fort på hösten då jag både vill träna och tävla mer!
Det är jättekonstigt! 😉 Tycker jag då, som aldrig VILL köra några lopp på våren och liksom alltid tycker att säsongen "tar slut" för fort på hösten då jag både vill träna och tävla mer!
Quote from Funbeat user on 20 September 2013, 01:06Matchar Jessie här då.
Själv, om jag skulle köra tävlingar så skulle jag vilja göra det på senvåren/sommaren eller mitt under vintern.Senvåren/sommaren för att man känner sig som mest "energisk" då, och vintern eftersom då blir det med samma snubbar och
Matchar Jessie här då.
Själv, om jag skulle köra tävlingar så skulle jag vilja göra det på senvåren/sommaren eller mitt under vintern.
Senvåren/sommaren för att man känner sig som mest "energisk" då, och vintern eftersom då blir det med samma snubbar och
Quote from Funbeat user on 20 September 2013, 07:50Jag gillar inte värme, och kommer av den anledning aldrig springa Stockholm Marathon eller Göteborgsvarvet där folk dör av värmeslag regelbundet. Haft tre större tävlingar under sommaren men två av dem började klockan 18 och därmed slapp man solen för det
Jag gillar inte värme, och kommer av den anledning aldrig springa Stockholm Marathon eller Göteborgsvarvet där folk dör av värmeslag regelbundet. Haft tre större tävlingar under sommaren men två av dem började klockan 18 och därmed slapp man solen för det
Quote from Funbeat user on 20 September 2013, 08:55Ah, jag misstänkte att det fanns andra sätt att se på saken. 🙂
Någonstans i mitten av september, efter Umemilen, verkar det som om min tävlingslust tar slut. Fast LL är ju alltid LL. Så jag har nog (nog, nästan, kanske, troligen) bestämt mig för att i
Ah, jag misstänkte att det fanns andra sätt att se på saken. 🙂
Någonstans i mitten av september, efter Umemilen, verkar det som om min tävlingslust tar slut. Fast LL är ju alltid LL. Så jag har nog (nog, nästan, kanske, troligen) bestämt mig för att i
Quote from Funbeat user on 20 September 2013, 10:32En fin vinterdag är det hur mysigt som helst att springa. Jag ser fram emot Sylvesterlopet som förhoppningsvis blir mitt nästa slätlopp.
En fin vinterdag är det hur mysigt som helst att springa. Jag ser fram emot Sylvesterlopet som förhoppningsvis blir mitt nästa slätlopp.
Quote from Funbeat user on 20 September 2013, 12:24Jag har sprungit mina bästa lopp tidig vår eller sen höst. (handlar om temperatur). Sen har jag inget emot att springa i hög värme om jag slipper ha för stora krav på mig själv att prestera. Båda gångerna jag ställt upp i Båstad Marathon mitt i sommaren s
Jag har sprungit mina bästa lopp tidig vår eller sen höst. (handlar om temperatur). Sen har jag inget emot att springa i hög värme om jag slipper ha för stora krav på mig själv att prestera. Båda gångerna jag ställt upp i Båstad Marathon mitt i sommaren s
Quote from Funbeat user on 23 September 2013, 11:54Min lust till det mesta avtar också snabbt på hösten och jag brukar ha motivationssvacka i okt-nov varje år. Hoppas jag nu bara orkar hålla lusten uppe över New York Marathon i början av November! Till LL30 brukar det gå bra.
Min lust till det mesta avtar också snabbt på hösten och jag brukar ha motivationssvacka i okt-nov varje år. Hoppas jag nu bara orkar hålla lusten uppe över New York Marathon i början av November! Till LL30 brukar det gå bra.