Quote from Guest on 17 April 2008, 07:17Sedan några månader tillbaka har det varit möjligt att anpassa Min startsida genom att välja vilka "boxar" som du vill ha synliga på den sidan. Eftersom smaken och behoven är delade så gör detta FunBeat ännu bättre för ännu flera.
Idag blir det även möjl
Sedan några månader tillbaka har det varit möjligt att anpassa Min startsida genom att välja vilka "boxar" som du vill ha synliga på den sidan. Eftersom smaken och behoven är delade så gör detta FunBeat ännu bättre för ännu flera.
Idag blir det även möjl
Quote from Galderma Fritidsförening on 17 April 2008, 07:27Det här är ju bara för bra! Toppen! 😀
Keep it up! (t+)
Det här är ju bara för bra! Toppen! 😀
Keep it up! (t+)
Quote from Bjarne Lewin on 17 April 2008, 07:54Wow va kul med mera valfrihet (t+)
Wow va kul med mera valfrihet (t+)
Quote from Jan Lundquist on 17 April 2008, 08:13Men vad gött Olle (t+)
När kommer funktionen att direkt hoppa till olästa inlägget i en diskussion? Det börjar bli dags nu 🙂
Men vad gött Olle (t+)
När kommer funktionen att direkt hoppa till olästa inlägget i en diskussion? Det börjar bli dags nu 🙂
Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 09:48Idag har mitt planerade lopp försvunnit. Vet inte om det beror på era förändringar. Nu står det bara planerat löpning, ej vilket lopp. Detta gör att den nya boxen "nedräkning" inte fungerar.
Edit: Det planerade loppet är kvar. Men den nya boxen "nedräkni
Idag har mitt planerade lopp försvunnit. Vet inte om det beror på era förändringar. Nu står det bara planerat löpning, ej vilket lopp. Detta gör att den nya boxen "nedräkning" inte fungerar.
Edit: Det planerade loppet är kvar. Men den nya boxen "nedräkni
Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 09:53"självklart går det att enkelt lägga tillbaka de boxar som du hade tidigare"
"självklart går det att enkelt lägga tillbaka de boxar som du hade tidigare"
Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 10:45"Nedräkning till tävling" var ju sketabra. Den ger ju en verkligt bra bild över uppladdningen!!! (t+) (t+) (t+)
"Nedräkning till tävling" var ju sketabra. Den ger ju en verkligt bra bild över uppladdningen!!! (t+) (t+) (t+)
Quote from Lena Bjerlöw on 17 April 2008, 10:47Bra jobbat Olle! Nu kan alla få som de vill..typ 🙂
Stina. Det du efterfrågar, var det att komma till nästa olsäta inlägg direkt? För det gör man ju på PILEN bredvid "146 diskussionsinlägg" uppe i blå headern. Eller menade du nåt annat?
Bra jobbat Olle! Nu kan alla få som de vill..typ 🙂
Stina. Det du efterfrågar, var det att komma till nästa olsäta inlägg direkt? För det gör man ju på PILEN bredvid "146 diskussionsinlägg" uppe i blå headern. Eller menade du nåt annat?
Quote from Andreas Björklund on 17 April 2008, 12:05Som sagt.. NICE!! 😀
Som sagt.. NICE!! 😀
Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 12:33Karin: När man trycker på pilen kommer man till nästa tråd som innehåller minst ett oläst inlägg. För att läsa det olästa inlägget måste man tyvärr själv klicka eller scrolla fram till det.
Karin: När man trycker på pilen kommer man till nästa tråd som innehåller minst ett oläst inlägg. För att läsa det olästa inlägget måste man tyvärr själv klicka eller scrolla fram till det.