Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 14:16Förut när man klickade på andras profiler så såg man deras senaste träningar och tävlingar. Det gillade jag för då får man ett snabbt hum om hur denne tränar. Kan man få tillbaka det?
Edit:
Ah, OK. Jag fattar. Det är den som äger profilen som bestämmer
Förut när man klickade på andras profiler så såg man deras senaste träningar och tävlingar. Det gillade jag för då får man ett snabbt hum om hur denne tränar. Kan man få tillbaka det?
Edit:
Ah, OK. Jag fattar. Det är den som äger profilen som bestämmer
Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 15:41Snyggt!
Snyggt!
Quote from Camilla Maunu on 18 April 2008, 16:39Jag gillar också "nedräkning till tävling" asmycket!! (H:)
Undrar om den automatiskt visar nästa tävling i kronologisk ordning när aktuell är avklarad... Eller annars skulle droplisten man väljer tävling från, inte försvinna så man slipper ta bort och läg
Jag gillar också "nedräkning till tävling" asmycket!! (H:)
Undrar om den automatiskt visar nästa tävling i kronologisk ordning när aktuell är avklarad... Eller annars skulle droplisten man väljer tävling från, inte försvinna så man slipper ta bort och läg
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 18:47Nedräkningen är suvve!!!
"19 dagar kvar till Vårruset"
Tack Olle för alla finurligheter och förbättringar!
Nedräkningen är suvve!!!
"19 dagar kvar till Vårruset"
Tack Olle för alla finurligheter och förbättringar!
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 20:42Jag vet nu varför boxen "nedräkning" inte fungerade för mig. För att den skall fungera måste man fylla i någonting i boxen "kommentar" när man lägger till träningspasset.
Jag vet nu varför boxen "nedräkning" inte fungerade för mig. För att den skall fungera måste man fylla i någonting i boxen "kommentar" när man lägger till träningspasset.
Quote from Catharina Brattlin on 18 April 2008, 20:53Tycker också att nedräkningen är kanon...eller inte! Påminner mig om att Göteborgsvarvet är endast 29 dagar bort...helt plötsligt känns allt så hemskt verkligt! (#)
Tycker också att nedräkningen är kanon...eller inte! Påminner mig om att Göteborgsvarvet är endast 29 dagar bort...helt plötsligt känns allt så hemskt verkligt! (#)
Quote from Olof Robertson on 20 April 2008, 19:25Var hittar man denna nedräkning? Och när jag la till Vårruset så la tävligen sig som träning? Måste vara trög idag... Var ser jag mina planerade tävlingar/hur lägger jag till det?
Var hittar man denna nedräkning? Och när jag la till Vårruset så la tävligen sig som träning? Måste vara trög idag... Var ser jag mina planerade tävlingar/hur lägger jag till det?
Quote from Magnus Gelang on 20 April 2008, 20:46Jenny: På vänster sida på startsidan finns att man kan redigera denna sida (eller nåt sånt heter det),,,,där klickar du och hittar då de olika boxarna som du kan lägga till på din startsida.
Jenny: På vänster sida på startsidan finns att man kan redigera denna sida (eller nåt sånt heter det),,,,där klickar du och hittar då de olika boxarna som du kan lägga till på din startsida.
Quote from Funbeat user on 20 April 2008, 22:41För er som använder Nedräkningsboxen, glöm inte att ni kan ha flera såna boxar samtidigt med olika tävlingar i.
För er som använder Nedräkningsboxen, glöm inte att ni kan ha flera såna boxar samtidigt med olika tävlingar i.
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 12:44Riktigt bra!!!
Riktigt bra!!!