Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Förut när man klickade på andras profiler så såg man deras senaste träningar och tävlingar. Det gillade jag för då får man ett snabbt hum om hur denne tränar. Kan man få tillbaka det?

Edit:
Ah, OK. Jag fattar. Det är den som äger profilen som bestämmer

Snyggt!

Jag gillar också "nedräkning till tävling" asmycket!! (H:)
Undrar om den automatiskt visar nästa tävling i kronologisk ordning när aktuell är avklarad... Eller annars skulle droplisten man väljer tävling från, inte försvinna så man slipper ta bort och läg

Nedräkningen är suvve!!!

"19 dagar kvar till Vårruset"

Tack Olle för alla finurligheter och förbättringar!

Jag vet nu varför boxen "nedräkning" inte fungerade för mig. För att den skall fungera måste man fylla i någonting i boxen "kommentar" när man lägger till träningspasset.

Tycker också att nedräkningen är kanon...eller inte! Påminner mig om att Göteborgsvarvet är endast 29 dagar bort...helt plötsligt känns allt så hemskt verkligt! (#)

Var hittar man denna nedräkning? Och när jag la till Vårruset så la tävligen sig som träning? Måste vara trög idag... Var ser jag mina planerade tävlingar/hur lägger jag till det?

Jenny: På vänster sida på startsidan finns att man kan redigera denna sida (eller nåt sånt heter det),,,,där klickar du och hittar då de olika boxarna som du kan lägga till på din startsida.

För er som använder Nedräkningsboxen, glöm inte att ni kan ha flera såna boxar samtidigt med olika tävlingar i.

Riktigt bra!!!