Quote from Guest on 21 July 2011, 15:45Funderar på de båda modellerna, de är ju snarlika så antar att det är en "smaken är som baken" grej.
Springer mycket terräng, kör mest i mina Salomon speedcross nu. Springer då och då i VFF men jag känner att tårna blir alldeles för utsatta i obanad/kli
Funderar på de båda modellerna, de är ju snarlika så antar att det är en "smaken är som baken" grej.
Springer mycket terräng, kör mest i mina Salomon speedcross nu. Springer då och då i VFF men jag känner att tårna blir alldeles för utsatta i obanad/kli
Quote from Funbeat user on 21 July 2011, 15:55Trail Glove och Minimus är inte så lika som man kan tro. Minimus är rätt tjock och har dessutom en lätt upphöjd häl medan Trail Glove är som VFF med lite grövre sula och normalt tåparti. För obanat skulle jag nog välja Minimus medan jag för allt annat sku
Trail Glove och Minimus är inte så lika som man kan tro. Minimus är rätt tjock och har dessutom en lätt upphöjd häl medan Trail Glove är som VFF med lite grövre sula och normalt tåparti. För obanat skulle jag nog välja Minimus medan jag för allt annat sku
Quote from Funbeat user on 21 July 2011, 18:15Förra helgen sprang jag en tredagars orientering i mina merrell. Det funkade hur bra som helst och dom var helt underbart sköna om man jämför med orienteringsskor. Enda nackdelen jag märkte var att jag inte fick så jättebra grepp på blöta mossiga berghäll
Förra helgen sprang jag en tredagars orientering i mina merrell. Det funkade hur bra som helst och dom var helt underbart sköna om man jämför med orienteringsskor. Enda nackdelen jag märkte var att jag inte fick så jättebra grepp på blöta mossiga berghäll
Quote from Funbeat user on 22 July 2011, 00:13Springer en del obanat med mina Merell Trail Glove. Funkar fint!
Springer en del obanat med mina Merell Trail Glove. Funkar fint!