Quote from Guest on 28 July 2012, 18:51Vad tror ni, kommer Phelps ta guld på alla distanser igen? 😉
Vad tror ni, kommer Phelps ta guld på alla distanser igen? 😉
Quote from Funbeat user on 28 July 2012, 19:01Jag tror inte han har chans att vinna på dom distanser eller grenar som han inte ställer upp i!
Jag tror inte han har chans att vinna på dom distanser eller grenar som han inte ställer upp i!
Quote from Funbeat user on 29 July 2012, 11:33Uppenbarligen vinner han inte heller alla han ställer upp i! Peaken passerad?
Uppenbarligen vinner han inte heller alla han ställer upp i! Peaken passerad?
Quote from Funbeat user on 29 July 2012, 11:51Han missade vändningarna och så såg det ut som han böjde för mycket på knäna på ryggsimmet.
Han missade vändningarna och så såg det ut som han böjde för mycket på knäna på ryggsimmet.
Quote from Funbeat user on 1 August 2012, 17:33Verkar som Phelps är ur form 😉
Verkar som Phelps är ur form 😉
Quote from Funbeat user on 1 August 2012, 18:21Han har i alla fall varit i form. Bäst, helt enkelt.
Han har i alla fall varit i form. Bäst, helt enkelt.
Quote from Funbeat user on 1 August 2012, 23:48Snöpligt med 200 fj men det var hans eget fel så att säga, dvs att han inte orkade stå emot. Ska bli intressant med 200 me men jag undrar om inte Lochte tar hem guldet där.
Snöpligt med 200 fj men det var hans eget fel så att säga, dvs att han inte orkade stå emot. Ska bli intressant med 200 me men jag undrar om inte Lochte tar hem guldet där.
Quote from Funbeat user on 4 August 2012, 12:41Varför har dom amatörer med i OS? I ett heat såg jag nån negerkvinna som simmade 50m på 43 sek och såg ut att hålla på drunkna sista 5-10m.
Varför har dom amatörer med i OS? I ett heat såg jag nån negerkvinna som simmade 50m på 43 sek och såg ut att hålla på drunkna sista 5-10m.
Quote from Funbeat user on 4 August 2012, 16:40Iceman, Börja inte med dina kränka uttalanden igen!!
Iceman, Börja inte med dina kränka uttalanden igen!!
Quote from Funbeat user on 4 August 2012, 17:55Jag undrar bara vad man har i ett OS att göra om man simmar 50 fritt på 43 sekunder?
Jag undrar bara vad man har i ett OS att göra om man simmar 50 fritt på 43 sekunder?