Quote from Funbeat user on 4 August 2012, 19:39alla länder har rätt att skicka en idrott till OS.
OS handla om att deltaga inte bara att vinna
alla länder har rätt att skicka en idrott till OS.
OS handla om att deltaga inte bara att vinna
Quote from Funbeat user on 4 August 2012, 20:39Kanske man ska byta medborgarskap till någon blåbärsnation inom simning då, för att få vara med i nästa olympiad. Skulle ju vara coolt att kunna titulera sig OS-simmare (H) Representing Ekvatorialguinea... -ICE MAN! 😉
Kanske man ska byta medborgarskap till någon blåbärsnation inom simning då, för att få vara med i nästa olympiad. Skulle ju vara coolt att kunna titulera sig OS-simmare (H) Representing Ekvatorialguinea... -ICE MAN! 😉
Quote from Funbeat user on 4 August 2012, 20:47Eftersom du tränar med Sollefteå simsällskaps 12-åriga flickor - och är sämst - platsar du inte.
Eftersom du tränar med Sollefteå simsällskaps 12-åriga flickor - och är sämst - platsar du inte.
Quote from Ulrika Ekelund on 6 August 2012, 06:51Haha!
Haha!
Quote from Funbeat user on 6 August 2012, 10:40Blåbärsheaten i simningen är en del av charmen med OS. Så vitt jag vet är det bara i simningen och friidrotten som varje nation har rätt att skicka deltagare oavsett hur snabba de är.
Jag tyckte så synd om en tjej i andra heatet på 50 fritt. Hon klev upp
Blåbärsheaten i simningen är en del av charmen med OS. Så vitt jag vet är det bara i simningen och friidrotten som varje nation har rätt att skicka deltagare oavsett hur snabba de är.
Jag tyckte så synd om en tjej i andra heatet på 50 fritt. Hon klev upp