Quote from Guest on 23 September 2011, 00:06Någon som vet när man kan anmäla sig till Midnattsloppet Stockholm 2012?
Någon som vet när man kan anmäla sig till Midnattsloppet Stockholm 2012?
Quote from Funbeat user on 23 September 2011, 00:16Lugn nu, de har inte ens bestämt datum som de ska ha det på 🙂
Vad jag hört så är iaf två förslag 11 aug eller 18 aug, det beslutas inom några veckor.
Lugn nu, de har inte ens bestämt datum som de ska ha det på 🙂
Vad jag hört så är iaf två förslag 11 aug eller 18 aug, det beslutas inom några veckor.
Quote from Funbeat user on 23 September 2011, 10:37Enligt deras hemsida kommer det att gå den 11 augusti:
"Nästa Midnattslopp Stockholm
År 2012 arrangeras Midnattsloppet lördagen den 11 augusti. Anmälan till loppet öppnas under hösten 2011."
Källa: http://www.midnattsloppet.com/start/content.cfm?Sec_ID
Enligt deras hemsida kommer det att gå den 11 augusti:
"Nästa Midnattslopp Stockholm
År 2012 arrangeras Midnattsloppet lördagen den 11 augusti. Anmälan till loppet öppnas under hösten 2011."
Källa: http://www.midnattsloppet.com/start/content.cfm?Sec_ID
Quote from Funbeat user on 23 September 2011, 10:50Har nu tagit mig friheten att maila dem från hemsidan 🙂 väntar spänt på svar!
Har nu tagit mig friheten att maila dem från hemsidan 🙂 väntar spänt på svar!
Quote from Funbeat user on 23 September 2011, 11:14Måste nästan göra vågen för Kundtjänsten! Snabbt svar är precis i min smak!
"Hej Susanne!
Vi kommer öppna anmälan den 1:a november.
Anmälan kommer precis som i år att göras via vår hemsida."
Måste nästan göra vågen för Kundtjänsten! Snabbt svar är precis i min smak!
"Hej Susanne!
Vi kommer öppna anmälan den 1:a november.
Anmälan kommer precis som i år att göras via vår hemsida."
Quote from Funbeat user on 23 September 2011, 13:20Va driftig du är!
Och jag är inte läskunnig heller! Men då blir det en notis i almenackan, 1 november - anmälan! =D
Va driftig du är!
Och jag är inte läskunnig heller! Men då blir det en notis i almenackan, 1 november - anmälan! =D