Quote from Guest on 18 August 2013, 16:28Hallå!!
Undrar hur mycket det skiljer sig i tid mellan Midnattsloppet och typ ett utav de snabba loppen, som Hälsoloppet eller Hässelbyloppet? Jag undrar då jag är på
jakt efter SUB 40 och har väl en tanke på att attackera det nästa onsdag på
Hälsoloppet.
Hallå!!
Undrar hur mycket det skiljer sig i tid mellan Midnattsloppet och typ ett utav de snabba loppen, som Hälsoloppet eller Hässelbyloppet? Jag undrar då jag är på
jakt efter SUB 40 och har väl en tanke på att attackera det nästa onsdag på
Hälsoloppet.
Quote from Funbeat user on 18 August 2013, 16:38Hej Kim, är ingen kanonlöpare som du, men för min del skiljer det drygt 2 minuter mellan mitt PB på Midnattsloppet och snabbare lopp. Så jag tror absolut det är möjligt även om det förstås att kapa tid ju fortare man springer.
🙂
Hej Kim, är ingen kanonlöpare som du, men för min del skiljer det drygt 2 minuter mellan mitt PB på Midnattsloppet och snabbare lopp. Så jag tror absolut det är möjligt även om det förstås att kapa tid ju fortare man springer.
🙂
Quote from Funbeat user on 18 August 2013, 16:52Precis som Joakim här ovanför så ligger jag låååångt från dina tider, men för mig skiljde det strax över tre minuter mellan Midnattsloppet och Hässelbyloppet förra året (54, resp. 51 minuter). Båda loppen innebar nya pers, så jag hade nog inte kunnat gå s
Precis som Joakim här ovanför så ligger jag låååångt från dina tider, men för mig skiljde det strax över tre minuter mellan Midnattsloppet och Hässelbyloppet förra året (54, resp. 51 minuter). Båda loppen innebar nya pers, så jag hade nog inte kunnat gå s
Quote from Funbeat user on 18 August 2013, 17:08För mig blev det 3 sekunders skillnad mellan Hässelbyloppet 2012 och Midnattsloppet 2013, och dessa sekunder kapades på Midnattsloppet 🙂
För mig blev det 3 sekunders skillnad mellan Hässelbyloppet 2012 och Midnattsloppet 2013, och dessa sekunder kapades på Midnattsloppet 🙂
Quote from Funbeat user on 18 August 2013, 18:48Förra året sprang jag Midnattsloppet på 45:47 och tio dagar senare Hälsoloppet på 44:21. Många brukar säga att Midnattsloppet är ca en minut långsammare än Hälsoloppet.
Förra året sprang jag Midnattsloppet på 45:47 och tio dagar senare Hälsoloppet på 44:21. Många brukar säga att Midnattsloppet är ca en minut långsammare än Hälsoloppet.
Quote from Funbeat user on 18 August 2013, 18:51Hej!
Tror absolut att du kommer att kapa tiden på hälsoloppet. Det är en enklare bana utan några besvärliga kurvor eller backar. Om det räcker till att sub40 är en annan sak, det vet vi sen 🙂
Efter hälsoloppet så hinner du träna på inför hässelbyloppe
Hej!
Tror absolut att du kommer att kapa tiden på hälsoloppet. Det är en enklare bana utan några besvärliga kurvor eller backar. Om det räcker till att sub40 är en annan sak, det vet vi sen 🙂
Efter hälsoloppet så hinner du träna på inför hässelbyloppe
Quote from Funbeat user on 18 August 2013, 18:55Tack snälla!!!!
En bra sak med Hälsoloppet är ju farthållarna, hoppas de kan dra fram mig,
borde hjälpa lite. Absolut har jag Hässelbyloppet som backupp, redan
bokat sen länge:-)
Tack snälla!!!!
En bra sak med Hälsoloppet är ju farthållarna, hoppas de kan dra fram mig,
borde hjälpa lite. Absolut har jag Hässelbyloppet som backupp, redan
bokat sen länge:-)
Quote from Funbeat user on 20 August 2013, 22:32Ligger farthållarna med hela tiden på Hälsoloppet?
Ligger farthållarna med hela tiden på Hälsoloppet?
Quote from Funbeat user on 21 August 2013, 06:37Jodå, de ligger med hela loppet, kommer finnas farthållare för sub
40, 45, 50, 55, 60. Tror att de är 2 st för varje subgräns.
Tittar jag på det ni skrivit ligger det nära till hands att det är ca 1 min
som diffar i mitt fall, jag får hoppas att farthålla
Jodå, de ligger med hela loppet, kommer finnas farthållare för sub
40, 45, 50, 55, 60. Tror att de är 2 st för varje subgräns.
Tittar jag på det ni skrivit ligger det nära till hands att det är ca 1 min
som diffar i mitt fall, jag får hoppas att farthålla
Quote from Funbeat user on 29 August 2013, 10:45Gick inte riktigt 40.03 Riktigt surt efter målgång, men det är bara att kötta ner
sig i asfalten och klippa SUB 40 i Hässelby 🙂
Gick inte riktigt 40.03 Riktigt surt efter målgång, men det är bara att kötta ner
sig i asfalten och klippa SUB 40 i Hässelby 🙂