Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 20:26Mikael: Nackdelen med ringlekar runt hela banan är ju att man ofta byter riktning i sådan dans eller att damerna rör sig åt ena hållet och herrarna åt andra. Vore ju pinsamt att sluta på minus två varv 😉
Mikael: Nackdelen med ringlekar runt hela banan är ju att man ofta byter riktning i sådan dans eller att damerna rör sig åt ena hållet och herrarna åt andra. Vore ju pinsamt att sluta på minus två varv 😉
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 20:46Byta varvriktning är helt OK så länge som man springer (och räknar) hela varv. På ultratävlingar på 400-metersbana byter byter vi varvriktning var 6:e timma och på 200-metersbana var 3:e timma. En bit in i tävlingen tycker man att det är tätt mellan riktn
Byta varvriktning är helt OK så länge som man springer (och räknar) hela varv. På ultratävlingar på 400-metersbana byter byter vi varvriktning var 6:e timma och på 200-metersbana var 3:e timma. En bit in i tävlingen tycker man att det är tätt mellan riktn
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 20:50illbatting: du behöver ingen sprit alls eftersom du är hyfsat yr efter en ultra runt midsommarstången med varvbyte var tredje timme. Eller borde det vara oftare eftersom det är kortare bana? Hur långt är det runt en midsommarstång? Ett snöre långt kanske.
illbatting: du behöver ingen sprit alls eftersom du är hyfsat yr efter en ultra runt midsommarstången med varvbyte var tredje timme. Eller borde det vara oftare eftersom det är kortare bana? Hur långt är det runt en midsommarstång? Ett snöre långt kanske.
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 20:50Det låter väldigt enformigt att springa ultralopp på en 400-metersbana? Då låter det skönare att springa ute i naturen
Det låter väldigt enformigt att springa ultralopp på en 400-metersbana? Då låter det skönare att springa ute i naturen
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 21:54Jag misstänker i min enfald att rundbanan har vissa sociala poänger förutom en del praktiska.
Jag misstänker i min enfald att rundbanan har vissa sociala poänger förutom en del praktiska.
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 21:54Jag misstänker i min enfald att rundbanan har vissa sociala poänger förutom en del praktiska.
Jag misstänker i min enfald att rundbanan har vissa sociala poänger förutom en del praktiska.
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 22:02Meh- vad är det? Är det ett lopp? jag har inget för mig på midsommar men lite mer info innan anmälan känns---rimigt!
www.ansofisticated.blogspot.com
Meh- vad är det? Är det ett lopp? jag har inget för mig på midsommar men lite mer info innan anmälan känns---rimigt!
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 22:04Rundbana är bra på många sätt och vis. Nära till service och man har koll på alla löpare hela tiden. Flackt och fint underlag.
Rundbana är bra på många sätt och vis. Nära till service och man har koll på alla löpare hela tiden. Flackt och fint underlag.
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 22:05Sådär. Anmäld. Man vill väl inte missa Midsommarafton. 😀
Sådär. Anmäld. Man vill väl inte missa Midsommarafton. 😀
Quote from ellen olsson on 27 April 2011, 22:06Jag tror tävlingen ingår i samma serie som den här ultran:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1000833
Jag tror tävlingen ingår i samma serie som den här ultran:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1000833