Quote from Guest on 11 May 2012, 23:40Hej,
undrar om ngn vet vart jag kan hitta ett lämpligt löp schema för att springa milen (gärna) under 55 min? eller hellre 50 min! Någon kanske rent av har ett program som kan delas ut? 😉
Jag o en kompis ska ställa upp i ett lopp den 25 juli ( vi kom
Hej,
undrar om ngn vet vart jag kan hitta ett lämpligt löp schema för att springa milen (gärna) under 55 min? eller hellre 50 min! Någon kanske rent av har ett program som kan delas ut? 😉
Jag o en kompis ska ställa upp i ett lopp den 25 juli ( vi kom
Quote from Funbeat user on 11 May 2012, 23:50Hej. Borde inte vara så svårt för dej att uppnå ditt mål 50-55min.
Jag vet ju inte hur du tränar nu? Är det så att du mest kör bekväm distanslöpning, så bör du lägga in något intervallpass i veckan. Tex 4x1000m med någon minuts vila mellan varje intervall
Hej. Borde inte vara så svårt för dej att uppnå ditt mål 50-55min.
Jag vet ju inte hur du tränar nu? Är det så att du mest kör bekväm distanslöpning, så bör du lägga in något intervallpass i veckan. Tex 4x1000m med någon minuts vila mellan varje intervall
Quote from Funbeat user on 12 May 2012, 00:32Tack för svar! Jag hoppas du har rätt, känner mig taggad 🙂 😉
Tack för svar! Jag hoppas du har rätt, känner mig taggad 🙂 😉
Quote from Funbeat user on 12 May 2012, 08:21Det finns ju många träningsprogram för milen i fliken träningsprogram ovan.
Det finns ju många träningsprogram för milen i fliken träningsprogram ovan.
Quote from Funbeat user on 12 May 2012, 21:56ahaaa 😉 tack för tipset, ska kika! 🙂
ahaaa 😉 tack för tipset, ska kika! 🙂