Quote from Guest on 25 July 2010, 21:02Har just anmält mig till Midnattsloppet i Göteborg, som är om ca 4 veckor.
Jag har tränat löpning i ca ett år, men har inte tränat mycket alls de senaste två månaderna, men har börjat komma igång igen senaste veckan. De senaste 5 km-rundorna har varit o
Har just anmält mig till Midnattsloppet i Göteborg, som är om ca 4 veckor.
Jag har tränat löpning i ca ett år, men har inte tränat mycket alls de senaste två månaderna, men har börjat komma igång igen senaste veckan. De senaste 5 km-rundorna har varit o
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 21:12Som vanligt: sänk tempot och öka sedan efterhand som du klarar av det...6:30 tempo räcker ju för 65 min. Sikta på det till att börja med.
Jag brukar ligga på litet över 60 min men klarar inte 6 tempo i snitt.
Jag ska också med. Lycka till!
Som vanligt: sänk tempot och öka sedan efterhand som du klarar av det...6:30 tempo räcker ju för 65 min. Sikta på det till att börja med.
Jag brukar ligga på litet över 60 min men klarar inte 6 tempo i snitt.
Jag ska också med. Lycka till!
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 23:03Spring mer, oftare och längre... det finns inga snabba tips om magiska intervaller som gör dig till stålmannen, det är bara ut och nöta asfalten 😉
Spring mer, oftare och längre... det finns inga snabba tips om magiska intervaller som gör dig till stålmannen, det är bara ut och nöta asfalten 😉
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 23:37Fear is the worst thing to have with running. Dare to attack and just run hard, which is 6 min per km for you if you want to do it in 1 hr. Train to run flat and you will do it. I never thought i could do a marathon in 3.34 but did in Stockholm due to ins
Fear is the worst thing to have with running. Dare to attack and just run hard, which is 6 min per km for you if you want to do it in 1 hr. Train to run flat and you will do it. I never thought i could do a marathon in 3.34 but did in Stockholm due to ins