Quote from Viktor Wrede on 26 November 2006, 17:08Tack så hemskt mycket för länken!!! Jättebra sida för mig för att kunna få lite ordning på tränandet! Är också lite fixerad vid tider/längder men vill helst komma ifrån det då jag känner att det är lätt att pressa sig för hårt och därmed riskera att man t
Tack så hemskt mycket för länken!!! Jättebra sida för mig för att kunna få lite ordning på tränandet! Är också lite fixerad vid tider/längder men vill helst komma ifrån det då jag känner att det är lätt att pressa sig för hårt och därmed riskera att man t
Quote from Christian Strömberg on 26 November 2006, 19:10Håller med om att du ska vara nöjd med att ha cyklat en timme men tror inte att fu bara skulle ha hunnit 2km på en timme för det är o andra sidan ganska långsamt. Nått fuffens är det om du känner att du inte cyklat så fort som jag räknade ut, vilket fakti
Håller med om att du ska vara nöjd med att ha cyklat en timme men tror inte att fu bara skulle ha hunnit 2km på en timme för det är o andra sidan ganska långsamt. Nått fuffens är det om du känner att du inte cyklat så fort som jag räknade ut, vilket fakti
Quote from Ida Holmström on 27 November 2006, 12:27Pia Wallin skrev: "Nu hör jag mer och mer att man istället pratar om att fokusera på tidslängden man motionerar typ 1 h istället för sträckan. "
Enligt vad jag har hört så får man ut mest av motionen om man håller på minst 20-30 minuter. Om man gör det s
Pia Wallin skrev: "Nu hör jag mer och mer att man istället pratar om att fokusera på tidslängden man motionerar typ 1 h istället för sträckan. "
Enligt vad jag har hört så får man ut mest av motionen om man håller på minst 20-30 minuter. Om man gör det s
Quote from Olle Hulle on 27 November 2006, 18:29beror väl på vad man vill att träningen ska "ge"
beror väl på vad man vill att träningen ska "ge"
Quote from Viktor Wrede on 27 November 2006, 20:34Tycker att du har helt rätt där Martin: beror nog på vad man vill att träningen ska ge och mitt problem är väl att jag BÅDE vill se att jag blir lite snabbare samtidigt som jag vill bli uthålligare:-) och det kanske står i motsats till varandra, vad vet j
Tycker att du har helt rätt där Martin: beror nog på vad man vill att träningen ska ge och mitt problem är väl att jag BÅDE vill se att jag blir lite snabbare samtidigt som jag vill bli uthålligare:-) och det kanske står i motsats till varandra, vad vet j
Quote from Anders Wallerstedt on 27 November 2006, 20:46Hej Pia!
Det finns många svar, men det vanligaste felet motionärer gör är att ge gärnet varje pass, detta är helt förkastligt, ger dessutom en stor risk för skador.Tänk "bankbok", säg
Insättning =70% "mjuk" träning
Uttag = 30% "kvalité"/tävlingOch är
Hej Pia!
Det finns många svar, men det vanligaste felet motionärer gör är att ge gärnet varje pass, detta är helt förkastligt, ger dessutom en stor risk för skador.
Tänk "bankbok", säg
Insättning =70% "mjuk" träning
Uttag = 30% "kvalité"/tävling
Och är
Quote from Fredrik Närenfors on 27 November 2006, 21:08Pia.
Jag tycker du ska satsa på triathlon med den gedigna bakgrunden 🙂
Pia.
Jag tycker du ska satsa på triathlon med den gedigna bakgrunden 🙂