Quote from Lena O on 12 June 2012, 10:47Axamo sjön har man badat i, säg inte att den kan åka över den också? 😉
Axamo sjön har man badat i, säg inte att den kan åka över den också? 😉
Quote from Funbeat user on 12 June 2012, 10:50Nina, den oskulden har jag tagit och duktig som jag är varade den i 2.5 timmar 😉
Gazzah, cyklar man bara tillräckligt fort så...
Nina, den oskulden har jag tagit och duktig som jag är varade den i 2.5 timmar 😉
Gazzah, cyklar man bara tillräckligt fort så...
Quote from Funbeat user on 12 June 2012, 11:02Aha, då missförstod jag. 🙂
Aha, då missförstod jag. 🙂
Quote from Funbeat user on 12 June 2012, 11:02KUL!
Grattis till ett sjukt bra bygge! (t+)
Ett tips till nästa ram kan vara att du använder formhalvor och invändiga ballonger som du trycksätter. Du kan ju börja labba med något som är enklare än en hel ram.
Hoppas på fortsättning, blir lite sugen sj
KUL!
Grattis till ett sjukt bra bygge! (t+)
Ett tips till nästa ram kan vara att du använder formhalvor och invändiga ballonger som du trycksätter. Du kan ju börja labba med något som är enklare än en hel ram.
Hoppas på fortsättning, blir lite sugen sj
Quote from Funbeat user on 12 June 2012, 11:08Ja, Daniel det hade varit roligt att prova den metoden.
Kräver säkerligen mera jobb att göra formen, speciellt när man ska få formerna att passa varandra. Svårt kanske att hitta en ballong som är avlång och få upp tryck. Men det skulle helt klart vara rol
Ja, Daniel det hade varit roligt att prova den metoden.
Kräver säkerligen mera jobb att göra formen, speciellt när man ska få formerna att passa varandra. Svårt kanske att hitta en ballong som är avlång och få upp tryck. Men det skulle helt klart vara rol
Quote from Funbeat user on 12 June 2012, 11:13Cykelslang kanske?
Cykelslang kanske?
Quote from Funbeat user on 12 June 2012, 11:15Smart 🙂
Smart 🙂
Quote from Funbeat user on 12 June 2012, 11:15Långa ballonger är inte svårt att få tag på.
Här t ex http://partypalatset.se/ballonger-till-ballongdjur
Långa ballonger är inte svårt att få tag på.
Här t ex http://partypalatset.se/ballonger-till-ballongdjur
Quote from Funbeat user on 12 June 2012, 12:56Fast jag undrar om de pallar att blåsas upp i sånt tryck att de kan pressa ihop kolfibret tillräckligt bra mot innerväggarna.
Fast jag undrar om de pallar att blåsas upp i sånt tryck att de kan pressa ihop kolfibret tillräckligt bra mot innerväggarna.
Quote from Funbeat user on 12 June 2012, 13:11Kul grej!
Kul grej!