Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMin första löparfilm
You need to log in to create posts and topics.

Min första löparfilm i form av 4 min löparporr så här i vintermörkret, håll tillgodo 😉

Är nöjd med ljudet men inte med skakandet. Beror på terrängen & den trötte löparen 😉 😉

(V.v. notera at

(t+) för musikval 😉

Tänkte faktiskt på dig igår, Anders, när jag lyssnade på Die Krupps (Odyssey Of The Mind) på min löpsväng. Just för att det inte är Rammstein, men ett snäpp upp tycker jag...

Underbart !!!!!!

Mer sånt 🙂

Kul med mer film!

Jag undrar lite hur och med vad du filmar? Håller på en del själv på bl a: http://www.youtube.com/swedentrails och diskuterar därför gärna löparfilm.

Ditt val av musik är i världsklass, ger filmen en skön känsla av hur blött, blåsigt och tungt ni har det på era rundor- man blir ju sugen på att springa där själv (fast jag är rädd för kossor) 🙂

TK: Har nu hunnit lyssna och den var bra. Men sångaren höll inte samma klass som Till.

JÖ: Jodå, har allt varit inne på Swedentrails några gånger (t+)
Jag har bara en billig Androidmobil som jag håller i handen. Därav allt skak. Och det blir ännu värre d

Anders, en fantastisk film! Det är inte utan att man blir sugen på att åka till Alvaret och springa i Dina fotspår. 🙂

Musiken - njaäääeee...;)

Aha, You asked for it ... jag var uppe i Ljungdalen och sprang i regn, gyttja och elände - här är resultatet!

Apropå skakigt...

Ingen musik, bara orginal-oljud!

Rafflande, Christer! 🙂