Quote from Guest on 9 February 2008, 22:27Avklarad! 😀
Avklarad! 😀
Quote from Fredric Lagerström on 9 February 2008, 22:37Sub 105!
Sub 105!
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 10:15Grattis Ellen!! Viss känns det fantastiskt 😀
Grattis Ellen!! Viss känns det fantastiskt 😀
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 10:44GRATTIS!! ååh, måste bli frisk nu så jag kan fortsätta jaga till milen! 3 km kvar!!
GRATTIS!! ååh, måste bli frisk nu så jag kan fortsätta jaga till milen! 3 km kvar!!
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 10:47Grattis! Det är ett stort steg, bokstavligen en milstolpe i utvecklingen! 😀
När jag lyckades springa min första mil visste lyckan inga gränser, jag berättade det för alla som råkade komma i min väg! 😀
Grattis! Det är ett stort steg, bokstavligen en milstolpe i utvecklingen! 😀
När jag lyckades springa min första mil visste lyckan inga gränser, jag berättade det för alla som råkade komma i min väg! 😀
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 16:05Ja, det var ett jädrans tjatande på dig Fia 😀
Som det var för mig.......
Ett varmt grattis, underbart!
Ja, det var ett jädrans tjatande på dig Fia 😀
Som det var för mig.......
Ett varmt grattis, underbart!
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 16:56GRATTIS! 😀
Jag längtar dit, har dock en bit kvar...
Men jag har börjat nu på allvar, har tjejmilen som mål (t+) sen hur länge det tar struntar jag i - målet är att jag ska springa/jogga runt.
GRATTIS! 😀
Jag längtar dit, har dock en bit kvar...
Men jag har börjat nu på allvar, har tjejmilen som mål (t+) sen hur länge det tar struntar jag i - målet är att jag ska springa/jogga runt.
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 18:34GRATTIS!
Det måste vara härlig känska(t+). Det är JÄTTE länge redan när jag har sprungit en mil, jag kommer inte ens ihåg det!!!!!
Men förkyldningen har gett sig, nu kan jag börja träna igen. Livet börjar leka!!:-)
GRATTIS!
Det måste vara härlig känska(t+). Det är JÄTTE länge redan när jag har sprungit en mil, jag kommer inte ens ihåg det!!!!!
Men förkyldningen har gett sig, nu kan jag börja träna igen. Livet börjar leka!!:-)
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 21:47Tack alla! Trodde jag hade gjort en superprestation eftersom klockan visade 49min, men så blev jag misstänksam mot min ipodsensor och körde sträckan med bilen, 9,1km, så jag antar att jag inte har sprungit milen ändå... Men jag hade ju ändå tänkt göra om
Tack alla! Trodde jag hade gjort en superprestation eftersom klockan visade 49min, men så blev jag misstänksam mot min ipodsensor och körde sträckan med bilen, 9,1km, så jag antar att jag inte har sprungit milen ändå... Men jag hade ju ändå tänkt göra om
Quote from Funbeat user on 10 February 2008, 21:48Tack alla! Trodde jag hade gjort en superprestation eftersom klockan visade 49min, men så blev jag misstänksam mot min ipodsensor och körde sträckan med bilen, 9,1km, så jag antar att jag inte har sprungit milen ändå... Men jag hade ju ändå tänkt göra om
Tack alla! Trodde jag hade gjort en superprestation eftersom klockan visade 49min, men så blev jag misstänksam mot min ipodsensor och körde sträckan med bilen, 9,1km, så jag antar att jag inte har sprungit milen ändå... Men jag hade ju ändå tänkt göra om