Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMin första mil!
You need to log in to create posts and topics.

Avklarad! 😀

Sub 105!

Grattis Ellen!! Viss känns det fantastiskt 😀

GRATTIS!! ååh, måste bli frisk nu så jag kan fortsätta jaga till milen! 3 km kvar!!

Grattis! Det är ett stort steg, bokstavligen en milstolpe i utvecklingen! 😀

När jag lyckades springa min första mil visste lyckan inga gränser, jag berättade det för alla som råkade komma i min väg! 😀

Ja, det var ett jädrans tjatande på dig Fia 😀
Som det var för mig.......
Ett varmt grattis, underbart!

GRATTIS! 😀

Jag längtar dit, har dock en bit kvar...
Men jag har börjat nu på allvar, har tjejmilen som mål (t+) sen hur länge det tar struntar jag i - målet är att jag ska springa/jogga runt.

GRATTIS!
Det måste vara härlig känska(t+). Det är JÄTTE länge redan när jag har sprungit en mil, jag kommer inte ens ihåg det!!!!!
Men förkyldningen har gett sig, nu kan jag börja träna igen. Livet börjar leka!!:-)

Tack alla! Trodde jag hade gjort en superprestation eftersom klockan visade 49min, men så blev jag misstänksam mot min ipodsensor och körde sträckan med bilen, 9,1km, så jag antar att jag inte har sprungit milen ändå... Men jag hade ju ändå tänkt göra om

Tack alla! Trodde jag hade gjort en superprestation eftersom klockan visade 49min, men så blev jag misstänksam mot min ipodsensor och körde sträckan med bilen, 9,1km, så jag antar att jag inte har sprungit milen ändå... Men jag hade ju ändå tänkt göra om