Quote from Guest on 18 November 2010, 15:163 dagar kvar sedan är mitt liv lugnt i 192 timmar.
Full pension - behöver bry mig nada eller något sådant.
Inte orkar jag gå i affärer heller.
Undrar hur mycket pengar jag sparar?
Farsgubben skall springa barfota + VFF KSO ( tåskor ) + Hoka +
en del annat
3 dagar kvar sedan är mitt liv lugnt i 192 timmar.
Full pension - behöver bry mig nada eller något sådant.
Inte orkar jag gå i affärer heller.
Undrar hur mycket pengar jag sparar?
Farsgubben skall springa barfota + VFF KSO ( tåskor ) + Hoka +
en del annat
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 15:26Ke ?? 🙂
Ke ?? 🙂
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 16:18Ska du hålla K-G sällskap eller är det tvärt om? 😉
Ska du hålla K-G sällskap eller är det tvärt om? 😉
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 16:42Lycka till Niclas och hälsa pappsen! 🙂
Lycka till Niclas och hälsa pappsen! 🙂
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 18:37det kan nog bli både ock 🙂 Sen blir det en hel del solo me, men kul skall det bli.
Har precis börjat packa ner sånt som jag tror mig kunna ha nytta av där nere. Iphone, Laptop och annat onyttigt 🙂
det kan nog bli både ock 🙂 Sen blir det en hel del solo me, men kul skall det bli.
Har precis börjat packa ner sånt som jag tror mig kunna ha nytta av där nere. Iphone, Laptop och annat onyttigt 🙂
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 18:54Sådan far....sådan son..!? Ja det är knappt att man tror sina ögon!!??
Själv har jag väl kört marathon med fem dagars mellanrum några gånger men aldrig kommit på den (ehe..) tanken att köra med kortare tankningsmellanrum. Jag måste väl ändå i sanningens n
Sådan far....sådan son..!? Ja det är knappt att man tror sina ögon!!??
Själv har jag väl kört marathon med fem dagars mellanrum några gånger men aldrig kommit på den (ehe..) tanken att köra med kortare tankningsmellanrum. Jag måste väl ändå i sanningens n