Quote from Guest on 3 April 2010, 19:54Tänkte höra om det är någon som kan hjälpa mig med vad jag ska tänka på, eller göra, eller som saknas i min träning. har tränat sen aug förra året blev medlem i funbeat ett par månader senare.
Mitt stora mål med träning är att klara milen under 50 min.
Tänkte höra om det är någon som kan hjälpa mig med vad jag ska tänka på, eller göra, eller som saknas i min träning. har tränat sen aug förra året blev medlem i funbeat ett par månader senare.
Mitt stora mål med träning är att klara milen under 50 min.
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 20:04En låst kalender ger en bra insyn.
En låst kalender ger en bra insyn.
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 20:06märkte det 🙂
har löst detta nu!
märkte det 🙂
har löst detta nu!
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 20:21En snabb titt i kalendern visar att du senaste veckorna kört mycket PB-löpning. Det är lätt gjort när man vill bli snabbare, men en lite farlig väg med tanke på skaderisk och inte heller den effektivaste tror jag.
Mitt tips blir att variera löpningen mer
En snabb titt i kalendern visar att du senaste veckorna kört mycket PB-löpning. Det är lätt gjort när man vill bli snabbare, men en lite farlig väg med tanke på skaderisk och inte heller den effektivaste tror jag.
Mitt tips blir att variera löpningen mer
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 20:23jag är nog där du är nu, började träna april förra året, kört samma löpstil hela tiden, men nu ändrat lite på den. kortare löpsteg och snabbare frekvens vilket gjorde átt kilometertiden blev under 5min.
Himla kul, för detta var ett mål för mig.
jag är nog där du är nu, började träna april förra året, kört samma löpstil hela tiden, men nu ändrat lite på den. kortare löpsteg och snabbare frekvens vilket gjorde átt kilometertiden blev under 5min.
Himla kul, för detta var ett mål för mig.
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 21:09Tack för din analys Lars
med ditt schema vill du att jag ska springa färe dagar och det känns tufft eftersom jag är inne i ett stim, men det kanske bara är bra för att undvika skador.
Ska göra mitt bästa för att minska löpdagar men lovar inget 🙂
Ska
Tack för din analys Lars
med ditt schema vill du att jag ska springa färe dagar och det känns tufft eftersom jag är inne i ett stim, men det kanske bara är bra för att undvika skador.
Ska göra mitt bästa för att minska löpdagar men lovar inget 🙂
Ska
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:40Hej igen!
Mitt förslag är ju bara ett förslag och en inledning av en mer varierad och förhoppningsvis effektivare träning :-).
Är du inne i ett stim och känner dig fräsch i kroppen har du ju två dagar med "alternativträning" i upplägget. Där kan du ju
Hej igen!
Mitt förslag är ju bara ett förslag och en inledning av en mer varierad och förhoppningsvis effektivare träning :-).
Är du inne i ett stim och känner dig fräsch i kroppen har du ju två dagar med "alternativträning" i upplägget. Där kan du ju
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 15:13Lars
Jag vet att det är ett förslag du ger och jag tackar för det. eftersom du har mer erfarenhet i löpning så litar jag på din analys. Lite meniningen med min fråga va också att få reda på vad jag ska träna för att nå mitt mål.
alternativ träning kan
Lars
Jag vet att det är ett förslag du ger och jag tackar för det. eftersom du har mer erfarenhet i löpning så litar jag på din analys. Lite meniningen med min fråga va också att få reda på vad jag ska träna för att nå mitt mål.
alternativ träning kan