Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Har märkt när ja fyller i dagsnotering när jag är i kalendern och sen trycker "spara" då hamnar jag sen tillbaka på översikt för träning. Känns som man vill tillbaka till kalendern då. Kan man ordna detta, eller e det bara jag som är överkänslig mot för m

Har irriterat mig på samma sak.

Jag också! Kan man kanske få göra en inställning under "min profil" och där välja vilken sida man vill ha som förstasida?! 🙂

Varfor inte spara ett bokmarke till den sidan ?!?!?

*** lite tekniskt utan aao ***
http://www.Flickr.com har cool UI editor funktion som bygger pa Ajax dvs. du kan om du har rattigheter fora musen over ett falt och det blir editerbart....
Sedan vid spara sa kommer kort texten saving... upp innan faltet visas och

Jag skulle vilja ha en flik bland träningsflikarna som skulle heta registrera aktivitet. Jag menar i raden
Översikt "Visa i kalender" "Visa i diagram" "Visa i lista" "Mina mål" och skulle jag vilja ha "Registrera akivitet"

Bra idé!!

En Registrera länk/flik på sidan min träning tänkte jag på. En del hittar inte till de olika möjligheter som finns att registrera träning.

men va hände med min fråga då? Fick den nåt svar? Alltså om man är inne i kalendern och fyller i grejer och sparar då e det väl mest logiskt att hamna tillbaka på kalendern när man sparar?

Sen märkte jag också att "radera" knappen inte fungerade. Eller

Min tanke med att man inte kommer tillbaka direkt till kalendern är att man ska kunna lägga till fler träningar på samma dag. Men det kanske förvirrar mer än det hjälper.

Är det fler som inte får radera-knappen att fungera?