Quote from Funbeat user on 20 August 2006, 21:50Jag skulle vilja kunna hoppa direkt till nästa dag, utan att passera kalendern.
Jag skulle vilja kunna hoppa direkt till nästa dag, utan att passera kalendern.
Quote from Lena Bjerlöw on 23 August 2006, 11:00Olle, men då har du missförstått mitt problem som jag beskrev. Jag förstår det där med när man lägger till träning att man "sparar" och sen kan lägga till flera innan man trycker på "tillbaka till kalendern". Det är väldigt bra. Men det var INTE problemet
Olle, men då har du missförstått mitt problem som jag beskrev. Jag förstår det där med när man lägger till träning att man "sparar" och sen kan lägga till flera innan man trycker på "tillbaka till kalendern". Det är väldigt bra. Men det var INTE problemet
Quote from Stella Nelson on 23 August 2006, 11:32Håller med Karin
Håller med Karin
Quote from Bjarne Lewin on 23 August 2006, 11:52Inte för att jag vet om det hjälper men jag har en tanke..
Det skulle väl kunna finnas en liten checkbox på dagsnoteringssidan där man väljer om man vill till kalendern istället för till översiktsidan.. kanske
Inte för att jag vet om det hjälper men jag har en tanke..
Det skulle väl kunna finnas en liten checkbox på dagsnoteringssidan där man väljer om man vill till kalendern istället för till översiktsidan.. kanske
Quote from Tini Kjellin on 23 August 2006, 12:48Det händer också att man registrerar flera dagar i ett svep om man t.ex. varit utan nät ett tag eller så. Därför vore det trevligt med knappar Föregående dag och Nästa dag när man har registreringsbilden för en dag uppe.
Det händer också att man registrerar flera dagar i ett svep om man t.ex. varit utan nät ett tag eller så. Därför vore det trevligt med knappar Föregående dag och Nästa dag när man har registreringsbilden för en dag uppe.
Quote from Funbeat user on 23 August 2006, 13:05Edward, precis vad jag saknar!
Edward, precis vad jag saknar!
Quote from Andreas Björklund on 23 August 2006, 15:12Jag håller också på Karin.. 🙂
Jag håller också på Karin.. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 August 2006, 09:56Nu har jag fixat i alla fall en liten del av detta: När man klickar ok (eller raderar) på en Dagsnotering så kommer man tillbaka till kalendersidan.
Så småningom ska man kunna välja datum direkt från dagsnoteringssidan.
Nu har jag fixat i alla fall en liten del av detta: När man klickar ok (eller raderar) på en Dagsnotering så kommer man tillbaka till kalendersidan.
Så småningom ska man kunna välja datum direkt från dagsnoteringssidan.
Quote from Lena Bjerlöw on 25 August 2006, 09:20Tack Olle 🙂
Tack Olle 🙂
Quote from Mats Andersson on 29 August 2006, 18:33Matade över min träning från Pigge hit men allt som jag reggat ligger nu sparat under 2009 och 2010. Känns förvisso tryggt att jag kan ta det lugnt de åren men egentligen är det ju inte så bra... 🙂
Nån som vet om man kan rensa sin träningsdata?
Matade över min träning från Pigge hit men allt som jag reggat ligger nu sparat under 2009 och 2010. Känns förvisso tryggt att jag kan ta det lugnt de åren men egentligen är det ju inte så bra... 🙂
Nån som vet om man kan rensa sin träningsdata?