Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

+1 på Ryans önskemål

Edit håller med Evely också!!!

hittade denna från 2008 så jag var inte första att önska detta.

http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=360312

men den var från 2008. jag få hoppas för en snabbare svar 😉

Jag har försökt göra en rapport med pass där jag glömt att ange utrustning (egentligen skor) men den visar ingenting fast jag vet att jag har pass utan skor.
Jag har lagt in filter som "Utrustning innehåller inte Nike".

Det är samma sak med kalorier/förb

Jag kan inte få fram någon rapport. Sidan står bara och tuggar på "Laddar..." nån som vet hur man kan lösa det?

Testade och fick upp alla 12 rapporter från min sidan. Kan det var långsam uppkoppling?

Jag har aldrig, såvitt jag minns, fått fram någon rapport. Sitter på en bredbandsuppkoppling så det är inte den det beror på. Jag funderar på om det kan ha blivit nåt skräp i databasen pga något pass från pulsklockan kanske.. Någon annan som har liknande

maila admin för jag minns att vi var några som hade problem i början när rapportverktyget var nytt men det löste admin (Olle) efter hand som vi mailade om det!

Jag skulle vilja se träningsfrekvens den senaste månaden (eller senaste 30 dagarna. Även senaste året vore kul).
Med träningsfrekvens menar jag

Antal pass denna månad / antal dagar som gått denna månad

Exempel
Jag har tränat 3 pass den 4e januari, min

Det finns redan ich...
Längst ner under kalendern (Summering av genomförda träningar som är synliga i kalendern:)
Där har du den siffran för den period som visas.

Det skapas en "Ny rapport" i dropdown-listan varje gång jag trycker på att skapa ett nytt diagram/rapport (Skulle vara önskvärt att hålla er till en entitet här, Rapport eller Diagram). Dessa går att välja utan att alternativet "Radera" visar sig. Om jag