Quote from Guest on 9 May 2008, 12:37en liten smådelikat fråga men är det bara jag som får såna där härliga småbölder på bakdelen efter varje cykelpass? Och ja, jag duschar efteråt och tar väl hand om baksidan av hela kroppen.
Hur gör man för att få bort dom eller åtminstonde få ned dom i
en liten smådelikat fråga men är det bara jag som får såna där härliga småbölder på bakdelen efter varje cykelpass? Och ja, jag duschar efteråt och tar väl hand om baksidan av hela kroppen.
Hur gör man för att få bort dom eller åtminstonde få ned dom i
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 12:47http://www.funbeat.se/life/discussion/show.aspx?ThreadID=205597
kanske nåt som kan vara till nytta.
http://www.funbeat.se/life/discussion/show.aspx?ThreadID=205597
kanske nåt som kan vara till nytta.
Quote from j sollerman on 9 May 2008, 12:53Lambis extra mjuka är att rekomendera
Lambis extra mjuka är att rekomendera
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 14:15Det är kanske därför man har rövsalva! Ja, för att slippa "plidor" alltså.
Det är kanske därför man har rövsalva! Ja, för att slippa "plidor" alltså.
Quote from Ebba Johansson on 9 May 2008, 14:32Maria- inte sadeln som är problemet dirket, det är ju just att det dyker upp oönskade plitor...sen när de där redan finns det kan det behövas mycket gelsadel iof,
lambis extra mjukt ska man inte underskatta;) Det behövs ju verkligen efteråt så att säga,
Maria- inte sadeln som är problemet dirket, det är ju just att det dyker upp oönskade plitor...sen när de där redan finns det kan det behövas mycket gelsadel iof,
lambis extra mjukt ska man inte underskatta;) Det behövs ju verkligen efteråt så att säga,
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 14:35Gelsadel är skit att ha i arschlett.
Det blir bara mer friktion och det vill man inte ha när man cyklar mer än mellan däck och underlag.
Gelsadel är skit att ha i arschlett.
Det blir bara mer friktion och det vill man inte ha när man cyklar mer än mellan däck och underlag.
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 15:14Nja, liiite friktion vill man nog ha mot sadeln, så jädra roligt är det inte att halka av sadeln och sätta sig på bakhjulet i 40 knyck! (Tja, plitorna blir man nog av med fortare än kvickt, men toalettbesöken blir lite plågsamma den närmsta tiden efteråt,
Nja, liiite friktion vill man nog ha mot sadeln, så jädra roligt är det inte att halka av sadeln och sätta sig på bakhjulet i 40 knyck! (Tja, plitorna blir man nog av med fortare än kvickt, men toalettbesöken blir lite plågsamma den närmsta tiden efteråt,
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 15:16Vänta nu - va det i den här tråden man undrade varför så få kvinnor cyklade? 😀
Vänta nu - va det i den här tråden man undrade varför så få kvinnor cyklade? 😀
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 15:18Vilket youtube-inslag den spurten hade varit.
Vilket youtube-inslag den spurten hade varit.
Quote from j sollerman on 9 May 2008, 15:19Jag tycker att alla tjejer som inte vågar cyklar startar en egen grupp. Där kan alla ha terapisamtal med varandra.
Smörj in dina cykelbyxor med byxsalva eller liknande.
Jag tycker att alla tjejer som inte vågar cyklar startar en egen grupp. Där kan alla ha terapisamtal med varandra.
Smörj in dina cykelbyxor med byxsalva eller liknande.