Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 15:22Testade ett fotbad en gång på riktigt trasiga och ömma fötter. Det funkade bra. Det kanske går att sitta i ett fotbad med?
Bara en tanke....
Testade ett fotbad en gång på riktigt trasiga och ömma fötter. Det funkade bra. Det kanske går att sitta i ett fotbad med?
Bara en tanke....
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 15:24Inlagd rimmad skinka?
Inlagd rimmad skinka?
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 15:31Ja något lär det bli med bubblor och vibbro. Vilket får mig att tänka på att det nog är bäst att skydda vissa extremeteter med tex staniol.
Ja något lär det bli med bubblor och vibbro. Vilket får mig att tänka på att det nog är bäst att skydda vissa extremeteter med tex staniol.
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 15:35Framför allt om det är ett vibrerande fotbad.
Då kan man sitta på kanten i mitten och ha skinkorna nere i vattnet.
Framför allt om det är ett vibrerande fotbad.
Då kan man sitta på kanten i mitten och ha skinkorna nere i vattnet.
Quote from j sollerman on 9 May 2008, 15:38Va gott du pratar!
Va gott du pratar!
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 15:47Det var precis det jag såg framför mig. Har aldrig sett ett fotbad som en hel friskvårdsanläggning men vi är nog inne på något här.
Det var precis det jag såg framför mig. Har aldrig sett ett fotbad som en hel friskvårdsanläggning men vi är nog inne på något här.
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 15:53Aaahaa, vad kostar ett fotbad?? å vadå skydda med staniol??
(oj, denna trådurspårningen kanske platsar bättre under singelforumet förresten...? (H) )
Aaahaa, vad kostar ett fotbad?? å vadå skydda med staniol??
(oj, denna trådurspårningen kanske platsar bättre under singelforumet förresten...? (H) )
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 16:20Ja, jag menar: -why bother?? (för att fortsätta slänga sig med engelska fraser)
Ja, jag menar: -why bother?? (för att fortsätta slänga sig med engelska fraser)
Quote from Fredrik Närenfors on 9 May 2008, 18:23Det finns en rumpsalva för babysar som heter Inotyol. Väldigt fet och fungerar fantastiskt bra på allt utom rena sadelsår. Dvs infekterade hårsäckar.
Edit: jag kom på vad den hette. Samma som Maria tipsar om
Det finns en rumpsalva för babysar som heter Inotyol. Väldigt fet och fungerar fantastiskt bra på allt utom rena sadelsår. Dvs infekterade hårsäckar.
Edit: jag kom på vad den hette. Samma som Maria tipsar om
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 18:24Inotyol är super!
Inotyol är super!