Quote from Guest on 8 January 2011, 16:43Ett av mina mål är att träna minst 180 min/vecka. Denna vecka har jag enligt min träningskalender hittills tränat 172 min. Samtliga träningsformer i kalendern finns med i mitt mål. Ändå står min visare på 150 min den här veckan. Vem har snott 22 svettiga
Ett av mina mål är att träna minst 180 min/vecka. Denna vecka har jag enligt min träningskalender hittills tränat 172 min. Samtliga träningsformer i kalendern finns med i mitt mål. Ändå står min visare på 150 min den här veckan. Vem har snott 22 svettiga
Quote from Funbeat user on 8 January 2011, 16:53Sorry, jag behövde dem... 😉
Nej, men jag tror det är så att det är från igår och 7 dagar bak den räknar.
Sorry, jag behövde dem... 😉
Nej, men jag tror det är så att det är från igår och 7 dagar bak den räknar.
Quote from Funbeat user on 8 January 2011, 17:00Nej, så är det inte. Jag lade in ett fejkat pass, 200 min längdskidor idag. Det kommer med på båda ställena, men det skiljer fortfarande 22 min mellan kalendern och målräknaren.
Nej, så är det inte. Jag lade in ett fejkat pass, 200 min längdskidor idag. Det kommer med på båda ställena, men det skiljer fortfarande 22 min mellan kalendern och målräknaren.
Quote from Funbeat user on 8 January 2011, 18:38Skumt. Kan det vara så att den räknar fel över årsskiftet?
Skumt. Kan det vara så att den räknar fel över årsskiftet?
Quote from Funbeat user on 8 January 2011, 19:03Är du _helt_ säker på att alla registrerade träningsformer är med i målet?
Är du _helt_ säker på att alla registrerade träningsformer är med i målet?
Quote from Funbeat user on 8 January 2011, 19:32Mikael, årssskiftet inföll ju FÖRRA veckan. Veckorna räknas måndag-söndag, men för säkerhets skull ändrade jag startdatum för mitt mål till 3 januari för att det säkert skulle vara en måndag. Ingen ändring. Och varför skiljer det just på 22 minuter? Inget
Mikael, årssskiftet inföll ju FÖRRA veckan. Veckorna räknas måndag-söndag, men för säkerhets skull ändrade jag startdatum för mitt mål till 3 januari för att det säkert skulle vara en måndag. Ingen ändring. Och varför skiljer det just på 22 minuter? Inget
Quote from Funbeat user on 8 January 2011, 19:35Det händer en del skojiga saker om man registrerar sekunder. De tas bort i lite olika fall, men det verkar svårt att få ihop 22 minuter på det sättet om man inte registrerar väldigt många pass.
Det händer en del skojiga saker om man registrerar sekunder. De tas bort i lite olika fall, men det verkar svårt att få ihop 22 minuter på det sättet om man inte registrerar väldigt många pass.
Quote from Funbeat user on 8 January 2011, 19:42Nu har jag hittat felet!! Jag hade registrerat Crosstrainer - AMT, vilket INTE fanns med i mitt mål, där fanns enbart Crosstrainer. Men i kalendern syns bara Crosstrainer - i rutan, därför missade jag först att det inte var rätt kategori. Såg det där med
Nu har jag hittat felet!! Jag hade registrerat Crosstrainer - AMT, vilket INTE fanns med i mitt mål, där fanns enbart Crosstrainer. Men i kalendern syns bara Crosstrainer - i rutan, därför missade jag först att det inte var rätt kategori. Såg det där med
Quote from Funbeat user on 8 January 2011, 19:47Finemang (t+)
Finemang (t+)
Quote from Funbeat user on 8 January 2011, 21:38När man lägger till mål så måste man ju lägga till de träningsformer man vill ska räknas med. "Problemet" är ju att det läggs till nya träningsformer i listan, men de läggs ju inte till automatiskt i ens mål, utan då måste man gå in och lägga till dem.
När man lägger till mål så måste man ju lägga till de träningsformer man vill ska räknas med. "Problemet" är ju att det läggs till nya träningsformer i listan, men de läggs ju inte till automatiskt i ens mål, utan då måste man gå in och lägga till dem.