Quote from ellen olsson on 8 January 2011, 21:44Det enklaste är väl att räkna alla träningsformer och sedan bara registrera sådana man tycker ska räknas?
Det enklaste är väl att räkna alla träningsformer och sedan bara registrera sådana man tycker ska räknas?
Quote from Funbeat user on 8 January 2011, 21:50Ja, men även om man valt alla träningsformer som fanns när man gjorde målet, så kommer ju nya träningsformer inte att vara med i just det målet om man inte går in och lägger till dem.
Alla träningsformer som läggs till kanske man inte ens reflekterar öv
Ja, men även om man valt alla träningsformer som fanns när man gjorde målet, så kommer ju nya träningsformer inte att vara med i just det målet om man inte går in och lägger till dem.
Alla träningsformer som läggs till kanske man inte ens reflekterar öv
Quote from ellen olsson on 8 January 2011, 22:18Om man väljer "Alla träningsformer ska räknas" så får man automatiskt med även nya träningsformer.
Om man väljer "Alla träningsformer ska räknas" så får man automatiskt med även nya träningsformer.
Quote from Funbeat user on 8 January 2011, 23:22Ok, det verkar stämma nu när jag kollar igen! Jag hade fel. 🙂
Ok, det verkar stämma nu när jag kollar igen! Jag hade fel. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 January 2011, 22:42Jo men det är ju inte säkert att man vill ha med alla träningsformer i alla mål. Jag hade tidigare ett mål att cykla en viss sträcka varje vecka, ett annat var tre timmar gymträning i veckan t ex. Då måste man ju välja vilka träningsformer som skall räkna
Jo men det är ju inte säkert att man vill ha med alla träningsformer i alla mål. Jag hade tidigare ett mål att cykla en viss sträcka varje vecka, ett annat var tre timmar gymträning i veckan t ex. Då måste man ju välja vilka träningsformer som skall räkna
Quote from Funbeat user on 16 January 2011, 21:09Varför registrera inte mitt träningspass på antal minuter på mitt mål? vad kan kan göra för fel?
Varför registrera inte mitt träningspass på antal minuter på mitt mål? vad kan kan göra för fel?