Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Mina vanligaste träningsformer som är på startsidan varför kan man bara se det max 1 år tillbaka då man i Mina rapporter kan se from startdatumet när jag började registrera som nu är 20120718. Sen topplistan kan man se 1000 dagar tillbaka och varför inte

Ang "mina vanligaste träningsformer" så antar jag att gränsen på 1 år är för att det ska vara aktuellt. Nånting man tränade mycket av för t.ex 2 år sen men inte har tränat sedan dess kan ju knappast kallas för "vanligaste" idag.

Det har du rätt i. Men då är ju frågan varför man kan ställa in datumen från tex 20120101 på mina rapporter där det står mina vanligaste träningsformer i år. Det var därför jag frågade

Jag hittar bara att jag kan ändra datum på total sträcka och total träningstid, inte att jag kan välja datum på de vanligaste träningsformerna.
Som jag tolkar det kan man göra olika inställningar i de olika rutorna, men ingen övergripande ändring över hel

Jo på mina rapporter kan jag ändra datumet på mina vanligaste träningsformer i år för att på så sätt kunna se tex from 20120718 - valfritt datum framåt
men då ruta för ruta. T ex sträcka kan du ha ett visst datum på, träningstid ett annat datum på och min

Ok då har jag inte lyckats hitta den platsen som du menar att du kan ändra på.

. Edit: Läste inte tillräckligt noga, det mesta var ju redan svarat på

Åsa gå till mina rapporter så står det Mina vanligaste träningsformer och där går det att lägga in valfritt datum för hur länge du vill visa träningsformerna. Gå till kugghjulet så kan du ändra datumet till valfritt datum och det på alla boxar där. Så un

När jag klickar på kugghjulet kan jag inte ändra datum. På de andra sakerna (total sträcka och total träningstid) kan jag ändra datum genom att klicka på kugghjulet, men inte på mina vanligaste träningsformer.

Det enda som händer när jag klickar på kuggh

Ja därför undrar jag fortfarande varför det står mina vanligaste träningsformer i år, Total träningstid i år, Total sträcka i år på mina rapporter men du kan själv välja hur lång tid det ska gälla tex 1 år eller 10 år men på startsidan är det max 1 år til

12