Quote from Magnus Gelang on 5 October 2014, 10:37Vet inte om jag svarade otydligt, jag försöker igen.
Kanske är tanken att du inne på Mina rapporter ska kunna analysera och då behöver man kunna välja olika tidsperioder och se vad som var den vanligaste träningsformen t.ex första kvartalet 2012 och jämfö
Vet inte om jag svarade otydligt, jag försöker igen.
Kanske är tanken att du inne på Mina rapporter ska kunna analysera och då behöver man kunna välja olika tidsperioder och se vad som var den vanligaste träningsformen t.ex första kvartalet 2012 och jämfö
Quote from Funbeat user on 5 October 2014, 11:49Det var jag som var trög och inte fattade hur du menade. Ber om ursäkt för det. Tack för svaret
Det var jag som var trög och inte fattade hur du menade. Ber om ursäkt för det. Tack för svaret
Quote from Magnus Gelang on 5 October 2014, 22:17Ingen fara 🙂
Ingen fara 🙂
Quote from Funbeat user on 7 October 2014, 11:14Tycker det borde finnas en rad med enbart texten Total sträcka, Total träningstid, Mina vanligaste träningsformer så man kan välja det istället för Total sträcka i år, Total träningstid i år, Mina vanligaste träningsformer i år
Tycker det borde finnas en rad med enbart texten Total sträcka, Total träningstid, Mina vanligaste träningsformer så man kan välja det istället för Total sträcka i år, Total träningstid i år, Mina vanligaste träningsformer i år