Quote from Guest on 8 June 2009, 09:00Har anmält mig till Kalmar och mitt första triathlon men blev plötsligt osäker på indelningen.
Det är inte så att jag inte klarar 750m simning (tveksamt dock om det blir frisim hela tiden) men är sprinten "lite duktigare" triatleter som vill spetsa till
Har anmält mig till Kalmar och mitt första triathlon men blev plötsligt osäker på indelningen.
Det är inte så att jag inte klarar 750m simning (tveksamt dock om det blir frisim hela tiden) men är sprinten "lite duktigare" triatleter som vill spetsa till
Quote from ellen olsson on 8 June 2009, 09:10De har motionsklass på lördagen också. Den tycker jag att du ska satsa på. 🙂
De har motionsklass på lördagen också. Den tycker jag att du ska satsa på. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 09:11Jag jobbar på lördagen Fredrik. Men du menar att jag valt fel klass - jag ska anmäla mig till motion ist?
Jag jobbar på lördagen Fredrik. Men du menar att jag valt fel klass - jag ska anmäla mig till motion ist?
Quote from ellen olsson on 8 June 2009, 09:17Du ska anmäla dig till den klass _du_ vill köra.
Du ska anmäla dig till den klass _du_ vill köra.
Quote from ellen olsson on 8 June 2009, 09:22Alla klasser är öppna för alla som uppfyller de krav som ställs m.a.p. ålder, licens etc. Utöver det så är det bara den egna viljan och ambitionen som styr.
Alla klasser är öppna för alla som uppfyller de krav som ställs m.a.p. ålder, licens etc. Utöver det så är det bara den egna viljan och ambitionen som styr.
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 09:24Tack, Fredrik. Då håller jag mig i sprintklassen, kommer sist, men är gladast 😀
Tack, Fredrik. Då håller jag mig i sprintklassen, kommer sist, men är gladast 😀
Quote from Jonas Täng on 8 June 2009, 09:31Maria eftersom det är så få tjejer som håller på så tycker jag absolut att alla, inklusive du, ska köra tävlingsklass där det finns! Orkar du simma 750 så häng med. Jag lovar att stå och heja på dig! 🙂
Maria eftersom det är så få tjejer som håller på så tycker jag absolut att alla, inklusive du, ska köra tävlingsklass där det finns! Orkar du simma 750 så häng med. Jag lovar att stå och heja på dig! 🙂
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 09:39Jag ska snart sticka till badhuset - måste ju öva simningen nu Sara 😉
Det är momentet jag skälver mest för. Det är ju inte som att ligga ensam och mysa och följa linjen i bassängbotten *s*
Det gäller väl att - som alltid - köra sitt eget race. Tar jag de
Jag ska snart sticka till badhuset - måste ju öva simningen nu Sara 😉
Det är momentet jag skälver mest för. Det är ju inte som att ligga ensam och mysa och följa linjen i bassängbotten *s*
Det gäller väl att - som alltid - köra sitt eget race. Tar jag de
Quote from Jonas Täng on 8 June 2009, 10:17åh vilken cool smiley! Simma lugnt 🙂
åh vilken cool smiley! Simma lugnt 🙂
Quote from Elias Engqvist on 8 June 2009, 18:46BILD:http://svt.se/content/1/c6/60/75/51/fablernasvarld1_155.jpg
BILD:http://svt.se/content/1/c6/60/75/51/fablernasvarld1_155.jpg