Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 16:17Tycker man att det är roligt att simma så välj sprint. Själv hade jag valt motion. Såvida man inte vill ställa upp i tävlingsklass men då måste du ju ha tävlingslicens, vara med i en klubb och betala avgift till svenska triathlon förbundet....
Tycker man att det är roligt att simma så välj sprint. Själv hade jag valt motion. Såvida man inte vill ställa upp i tävlingsklass men då måste du ju ha tävlingslicens, vara med i en klubb och betala avgift till svenska triathlon förbundet....
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 21:33Tack, Mats men jag fattar ditt svar på 2 sätt.
Nej, jag har ingen licens, så då blir det motionsklass för mig? Jag ser att de stoppat in mig i motionsfållan. Vad tråkigt att bara få simma 300m 🙁
Tack, Mats men jag fattar ditt svar på 2 sätt.
Nej, jag har ingen licens, så då blir det motionsklass för mig? Jag ser att de stoppat in mig i motionsfållan. Vad tråkigt att bara få simma 300m 🙁
Quote from ellen olsson on 10 June 2009, 21:39Du kan lösa endagslicens men du måste vara medlem i en klubb som är ansluten till Svenska Triathlonförbundet.
Du kan lösa endagslicens men du måste vara medlem i en klubb som är ansluten till Svenska Triathlonförbundet.
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 21:47OK, Fredrik.
Jag tar det som det är nu, får ändra senare.
OK, Fredrik.
Jag tar det som det är nu, får ändra senare.